افسران - حکام بحرین ادعا کردند که ایران در قضایای بحرین دخالت میکند/ما اگر در بحرین دخالت میکردیم اوضاع در بحرین جور دیگری می شد/ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم



تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:57 نويسنده : عرفان ا

 

 

افسران - مجوز بهشت

 

 



تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:56 نويسنده : عرفان ا

 

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخیرا چند دستاورد دفاعی را رونمایی کرده که دو زره پوش "چیفتن (Chieftain)" و "تیام" نیز در بین آن ها دیده می شود و این موضوع نشان دهنده حرکت نزاجا برای تولید و بهینه سازی تانک های فرامنطقه ای است تا امنیت ملی کشور هرچه بیشتر تقویت شود. 
"امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان"  فرمانده نیروی زمینی ارتش  با تاکید بر قدرت نظامی ایران اشاره کرد که هیچکس جرأت تجاوز به مرزهای زمینی ما را ندارد مگر آنکه در زیر "شنی" تانک‌های ما له شود. 

سایت  "میلیتاری تودی  (Military-today )" درباره "تانک سبلان" نوشت: درسال 2014 از این تانک رونمایی شد و این یک مدل بسیار تکامل‌یافته‌تر از تانک  "M47 " بوده که به توپ 105 میلی‌متری مجهز است و این تانک دارای قابلیت سیستم کنترل آتش (Fire Control System) است که قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد.


تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:55 نويسنده : عرفان ا

 

 

افسران - روز پدر مبارک ...



تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:55 نويسنده : عرفان ا

 

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با تشریح خصوصیات ممتاز و منحصر بفرد و اخلاقی سپهبد علی صیادی شیرازی گفت: این شهید الگوی فرماندهی ولایتمدار برای مسئولان است. ایشان با تشریح خصوصیات ممتاز و منحصر بفرد و اخلاقی سپهبد علی صیادی شیرازی گفت: این شهید الگوی فرماندهی ولایتمدار برای مسئولان است.امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه برگزاری مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: این شهید بزرگوار توجه ویژه ای به موضوع جزایر سه گانه (تنب کوچک، تنب بزرگ و بوموسی) داشت و هنگامی که برخی کشورها در این باره یاوه گویی می کردند، پاسخ تندی به آنها داد.مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی صبح شنبه در مسجد ستاد کل نیروهای مسلح و در حضور مسئولان عالیرتبه کشوری و لشکری و مردم برگزار شد.سپهبد علی صیاد شیرازی 21 فروردین سال 1378 به دست عوامل گروهک منافقین به شهادت رسید.


تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:54 نويسنده : عرفان ا
 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امام (ره) ۲۹ فروردین حیات و هویت جدیدی به ارتش دادند، گفت: آنهایی که می گویند ما موشک نمی خواهیم، همان‌هایی هستند که می‌گفتند ما ارتش نمی‌خواهیم. به گزارش خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان در مراسم رونمایی و تحویل سلاح ها و تجهیزات زرهی جدید به یگان های نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش، پشتیبانی نیروی زمینی برگزار شد، اظهارداشت: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب حضور روحانیت در خط مقدم نهضت و در راس آن حضور حضرت امام (ره) بود.

 

 

 


تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:53 نويسنده : عرفان ا
 
 

 

 
داعش قبل از رسیدن به مرزهای ایران نابود خواهد شدبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان  در برنامه نگاه شبکه یک سیما با تبریک  روز ارتش و با برشماری عوامل موثر  در انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با هدایت های حکیمانه خود کشتی انقلاب را به پیروزی رساندند.وی خاطر نشان کرد: بدنه متدین ارتش در زمان  شاه  از وضعیت حاکم  بسیار ناراحت بودند  و با انقلاب و حرکت  مردمی ارتش سران خودفروخته خود را رها و به عنوان بازوی مسلح انقلاب انجام وظیفه کرد.


تاريخ : یک شنبه 29 فروردين 1395 ا 18:52 نويسنده : عرفان ا

افسران -



تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ا 1:20 نويسنده : عرفان ا

.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزئیاتی از مشخصات ۴ تن از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، تأیید شد.


به گزارش تسنیم، 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران است که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

جزئیاتی از ۴ مستشار شهید ارتش ایران در سوریه

شهید «محسن قطاسلو» از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

جزئیاتی از ۴ مستشار شهید ارتش ایران در سوریه

سروان «شهید مرتضی زرهرند» یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

جزئیاتی از ۴ مستشار شهید ارتش ایران در سوریه

سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

جزئیاتی از ۴ مستشار شهید ارتش ایران در سوریه



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:37 نويسنده : عرفان ا

 

جزئیات درگیری کلاه‌سبزهای ارتش با تروریست‌ها در حلب/ هلاکت ۲۰۰ تکفیری

شناسه خبر: 1046840 سرویس: سیاسی
 ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
نوهد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جزئیات و نحوه شهادت تکاوران ارتش در سوریه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای تکاوران تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (کلاه سبزها) که اخیرا در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، در پاسخ به تسنیم با اشاره به حضور مستشاری نزاجا در سوریه اظهارداشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر ماموریتی باشد، آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

وی افزود: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نیروی زمینی نزاجا حضور داشتند که به حمدالله با قوت و استحکام در کنار "نیروی قدس" و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای داریم.

امیر پوردستان ادامه داد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته ای را داشتند که تعداد 4 نفر از عزیزان نیروهای زمینی به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: در این درگیری، تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره منهدم شد و تروریست‌ها 200 نفر کشته دادند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش های است که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: ما یک یگان را شرکت ندادیم بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم که از جمله تیپ 65 است البته سایر یگان‌ها شرکت دادیم.



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:33 نويسنده : عرفان ا
ا
افسران - امر به معروف واجب فراموش شده :لطفا متن را مطالعه کنید

 





تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:32 نويسنده : عرفان ا
افسران - به کودکان خود نگویید نماز خواندن راحت است

 

 



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:31 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - تاثیرنامه حضرت آقا

 



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:31 نويسنده : عرفان ا
 دری یدافسران - شُکر ...

 



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:29 نويسنده : عرفان ا

 

 افسران - پخش خرمای صنعت هسته ای توسط دانشجویان همزمان با روز ملی فناوری هسته ای

افسران - پخش خرمای صنعت هسته ای توسط دانشجویان همزمان با روز ملی فناوری هسته ایافسران - پخش خرمای صنعت هسته ای توسط دانشجویان همزمان با روز ملی فناوری هسته ای

برچسب‌ها:


تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:28 نويسنده : عرفان ا

 

پروژه برجام موشکی برای خلع سلاح ایران از سوی آمریکایی‌ها و دوستان منطقه‌ای آنها در حال پیگیری است. جان کری، وزیر خارجه آمریکا طی یک سفر منطقه‌ای با حضور در بحرین، وفاداری و دوستی خود با عربستان و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس را مجدد اعلام کرد و گفتایران باید آماده گفت‌وگو درباره ترتیبات جدید برای کاهش برنامه موشکی خود باشد!

 



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:28 نويسنده : عرفان ا

افسران - ما به دنبال بالا بردن انتظارات از دولت نیستیم

امام خامنه‌ای خاطرنشان کردند: به آمریکایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد و به غیر از آمریکایی‌ها، برخی کشورهای دیگر غربی نیز همین‌گونه هستند، بنابراین باید به توانایی های خودمان اعتماد کنیم و مواضع و عملکرد مقامات آمریکا نیز تأیید کننده همین اعتقاد است.

 



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ا 18:27 نويسنده : عرفان ا

 

شهید علی صیاد شیرازی دوره سه ماهه تخصص «هواسنجی بالستیک» را در شهر «فورت سیل» ایالت «اوکلاهما» با نمره عالی و احراز رتبه نخست از میان ۲۰ افسر آمریکایی و ایرانی به پایان رساند

به گزارش شریان نیوز،شهید علی صیاد شیرازی در اوایل سال ۱۳۵۱ با قبولی در آزمون اعزام به خارج دانش آموختگان دانشکده افسری برای تکمیل تخصص توپخانه به آمریکا اعزام شد. وی، دوره سه ماهه تخصص «هواسنجی بالستیک» را در شهر «فورت سیل» ایالت «اوکلاهما» با نمره عالی و احراز رتبه نخست از میان ۲۰ افسر آمریکایی و ایرانی به پایان رساند.

  شهید صیاد شیرازی در آمریکا

 جام



تاريخ : دو شنبه 23 فروردين 1395 ا 1:2 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - جهت یادآوری: یاد شهدا رو فرامو‌ش نکنیم



تاريخ : یک شنبه 22 فروردين 1395 ا 23:46 نويسنده : عرفان ا
 
عجز اسرائیل در مقابل توان موشکی حزب الله/ آمادگی واشینگتن برای پر کردن شکاف های امنیتی رژیم اشغالگر
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد سامانه پدافند هوایی این رژیم در برابر موشک های رزمندگان حزب الله لبنان ناتوان است.
خبرهای رسیده از تل آویو نشان می دهد این اعتراف به ناتوانی گرچه به صورت غیر مستقیم ، ایجاب می کند در صورت  بروز مقابله و آغاز پرتاب موشکها به سوی اسرائیل، سامانه دفاعی آمریکا نیز وارد عمل شود.این اعتراف نه تنها از تحلیل داده های اطلاعاتی به دست می آید بلکه نتیجه ای است که  پس از رزمایش مشترک «جنیفر کبرا» در ماه گذشته ، ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا به آن رسیدند.

برچسب‌ها: 


تاريخ : یک شنبه 22 فروردين 1395 ا 23:44 نويسنده : عرفان ا
 

هر دستی به سمت توانمندی دفاعی ایران دراز شود قطع می‌کنیم

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزیر خارجه امریکا پس از دیدار با اعضای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر آمادگی برای همکاری با ایران در حل و فصل موضوع آزمایش‌های موشکی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دکترین و راهبردهای دفاعی بازدارنده و امنیت ساز خود را مستقل از خاص و نیت قدرت‌های مستکبر و بیگانگان طراحی و دنبال می‌کند و اجازه دخالت به احدی در این زمینه را نخواهد داد.  
وی افزود: به مدعیان قدرت جهانی یادآوری می‌کنیم  ملت ایران از بهمن 57 از نقش و تاثیر آن‌ها در تعیین مقدرات دفاعی کشورمان خلع ید کرده‌اند و نشان داده‌اند هر دستی که بخواهد در این زمینه دخالت کند را قطع خواهند کرد. 


تاريخ : یک شنبه 22 فروردين 1395 ا 23:43 نويسنده : عرفان ا

 

بهترین روش درمان آفت ، بدون دارو

چگونه به طور طبیعی از شر آفت دهان خلاص شویم؟

به گزارش ویرلن ؛ آفت دهان زخم‌های کوچک اما دردناکی است که می‌تواند حس بدی در فرد ایجاد کند. اگرچه دلیل واقعی ایجاد اینگونه زخم‌ها در دهان مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که این موارد توسط فاکتورهایی همچون استرس، آلرژی غذایی و حساسیت، سیستم ایمنی تضعیف شده، عفونت‌های ویروسی و سیگار کشیدن ایجاد می‌شوند. بهبود آفت دهان معمولا یک هفته طول می‌کشد اما به خاطر آزاردهنده بودن آن، افراد همیشه به دنبال درمان سریع این زخم‌ها هستند. خبر خوب این است که درمان‌های سریعی برای این بیماری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ا 2:8 نويسنده : عرفان ا
 
آیت الله بهجت معتقد بود در روابط خانوادگی، جواب‌ دادن یا رو کم کردن باید به‌صورت کلی کنار گذاشته شود.
 
مرحوم آيت الله بهجت اوج عصبانیت آیت الله بهجت در رفتار با همسر
 
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز،آیت الله بهجت معتقد بود در روابط خانوادگی، جواب‌ دادن یا رو کم کردن باید به‌صورت کلی کنار گذاشته شود، این کار هیچ ثمره‌ای ندارد. برخورد کردن اقتضای طبیعت حیوانی است، اگر آن یک شاخ زد، این هم دو تا شاخ بزند و اگر هم دو تا نزند، بالأخره یکی را که باید بزند! این طبیعت حیوانی است. انسان باید این حرف‌ها و نزاع‌ها را جدی نگیرد و به خدا واگذار کند، یا اینکه به دفتر شرع مراجعه کند و ببیند الآن وظیفه‌اش چیست. اگر کسی خودش به این روش رفتار کند، طرف مقابل هم رفتار خواهد کرد و قضیه حل می‌شود.

خود ایشان، اصلا جواب اعتراضات را نمی داد، گوش میداد، ولی جواب نمیداد؛گرچه خیلی از حرف ها هم بی ربط و بی انصافی بود. گاهی هم اعتراض می کردم، مگر حرف خلاف نبود؟ چرا پاسخ ندادید؟ می فرمود: مگر با جواب دادن، حرف تمام میشود؟

فرزند آیت الله بهجت در پاسخ به چگونگی رفتار پدر با والده افزود: ایشان معتقد بود هماهنگی کامل و موافقت صددرصد، بین زن و مرد در محیط خانواده، از هر لحاظ برای غیر انبیاء و اولیاء دست نیافتنی است. ایشان همواره مدارا را در مورد همسر خود در پیش می گرفتند، در هر شرایطی صبر و تحمل ایشان بر هر چیز دیگری غلبه داشت، حتی گاهی مادر اظهار ناراحتی می کردند، آقا اگر پاسخی هم داشتند، نمی گفتند و در هر صورت ناراحتی را با ناراحتی جواب نمی دادند و البته در اکثر مواقع پاسخی جز سکوت نداشتند، گاهی که کار مثلا بالا می گرفت، آقا در مرحله اول می گفتند: خب حالا غذایمان را بخوریم، اگر این شیوه هم جواب نمی داد در مرحله شدیدتر تهدید می کردند و مثلاَ می فرمودند : غذایم را به اتاق می برم و تنها می خورم. نهایت امر این بود که در بالاترین حد ممکن غذا را در اتاق خود میل می کردند.

یکبار به مادر گفتم؛ شما مثلا در این مورد اشتباه کرده اید و دلایل آن را ذکر کردم، البته با تندی و ذکر مسائلی که نارحت می شد، وقتی خدمت آقا رسیدم ایشان فرمودند: «نباید می گفتید» گرچه حرفم باعث شد تا مدت ها، دیگر اعتراض نباشد، یعنی حاضر نبودند کوچکترین اصطکاکی در روابط خانوادگی ایجاد شود ، گاهی نیز برای ایشان وسائلی را می گرفتند و به عنوان هدیه می دادند ، به بچه ها هم سفارش می کردند همواره با مادر باید مدارا کرد و نباید به هیچ وجه با تندی پاسخ شان را داد.



تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ا 2:6 نويسنده : عرفان ا
 
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گ روه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسرائیل از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به منافع ملی و جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا بود و در این مسیر هر اقدامی را انجام داد. 

ارتش اسرائیل که بارها حد فاصل سال های 1948 تا 1973 بر ارتش های مهم اتحادیه عرب پیروز شد، لذا خود را در منطقه بی رقیب می دانست با امضا معاهده صلح "کمپ دیوید" به دنبال گسترش سرزمین های اشغالی بود. 

اما با پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی در سال 1979 میلادی و ایجاد جنبش های مردم نهاد ضد اسرائیلی در کشور ، گروه های مقاومت از ایران اسلامی الگوی معنوی گرفتند و اعتماد به نفس خود را بازیافتند و توانستند در قرن 21 بارها ارتش اسرائیل را شکست دهند . 
مقامات "تل آویو" که در جنگ سخت از رهپویان جمهوری اسلامی ایران شکست خورده بودند ، به طور کلی سه استراتژی را برای خود تعریف کردند که تضعیف مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، اختلاف افکنی بین ایران و کشورهای عربی و به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایجاد جنگ داخلی در کشور همپیمان ایران (یعنی سوریه) از جمله آن بود. 



تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ا 1:57 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - دانلود پادکست حجاب ارزش زن با صدای حجت الاسلام میثم حاج احمد

 



تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:20 نويسنده : عرفان ا
افسران -  ارزش والای مقام شهید

 



تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:19 نويسنده : عرفان ا
 
افسران -  در این امتحان، مردود شدن، رفوزه شدن، فقط این نیست که ما یک سال عقب بیفتیم؛ سقوط است.

 

 
نخبگان بدانند هر حرفی، هر اقدامی، هر تحلیلی که به دشمن کمک بکند، این حرکت در مسیر خلاف ملت است. همه‌‌ی ما خیلی باید مراقب باشیم؛ خیلی باید مراقب باشیم: مراقب حرف زدن، مراقب موضع‌گیری کردن، مراقب گفتن‌ها، مراقب نگفتن‌ها. یک چیزهائی را باید گفت؛ اگر نگفتیم، به آن #وظیفه عمل نکرده‌ایم. یک چیزهائی را باید بر زبان نیاورد، باید نگفت؛ اگر گفتیم، برخلاف وظیفه عمل کرده‌ایم. نخبگان سر جلسه‌ی امتحانند؛ امتحان عظیمی است. در این امتحان، مردود شدن، رفوزه شدن، فقط این نیست که ما یک سال عقب بیفتیم؛ سقوط است. اگر بخواهیم به این معنا دچار نشویم، راهش این است که خرد را، که انسان را به عبودیت دعوت میکند، معیار و ملاک قرار بدهیم؛ #شاخص قرار بدهیم. 


تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:18 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - شهید آوینی:

 



تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:18 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - هلیکوپتر

 این هلیکوپتر در جنگ‌های آتی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. 
atraknews.com/new.as 

 



تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:17 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیشتر افراد از داشتن دندان‌های زرد خجالت می‌کشند و حتی برخی از این افراد به این دلیل در جمع صحبت نمی‌کنند. علت زردی دندان‌ها همیشه بهداشت ضعیف دهان و دندان نیست بلکه‌، مصرف دخانیات، برخی داروها، نوشیدنی‌ها، مواد غذایی رنگی، بیماری، سن، محیط زندگی، تروما و ژنتیک تنها برخی از دلایلی است که باعث تغییر رنگ دندان می‌شود. 
در تحقیقات نشان داده شده که دندان‌های سفید و لبخند زیبا باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر و دید مثبت فرد نسبت به خود خواهد شد. اغلب توجه افراد بسیاری به سمت فردی جلب خواهد شد که دندان‌های سفید و تمیز داشته باشد.
خمیر دندان‌های سفید کننده، شستشو و استفاده از ژل های سفید کننده در برخی موارد سهل و آسان نیست یا هزینه‌‌های زیادی را برای استفاده از آنها باید پرداخت کرد.
ما یک راهکار شگفت انگیز و ساده را به شما توصیه می‌کنیم که به کمک آن بتوانید در 3 دقیقه  100 درصد طبیعی دندان‌های خود را سفید کنید. مواد مورد نیاز شما جوش شیرین و لیمو ترش است‌. فقط کافی است که یک قاشق جوش شیرین را در ظرفی ریخته و آن را در ته ظرف پخش کنید‌.
لیموها را برش زده و کم کم قطره قطره به جوش شیرین اضافه کرده و با هم ترکیب کنید در ابتدا مخلوط کف می‌کند تا جای ممکن مخلوط لیمو و چوش شیرین را هم بزنید که یک مخلوط بی رنگ و تقریبا یک دست مایع بدست آید. پس از آماده شدن ترکیب را با انگشت یا پد بر روی دندان‌های خود بمالید. با این دستور العمل دندان‌های شما سفید و زیبا خواهند شد.
منبع: losingweightdone


تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:16 نويسنده : عرفان ا
 
 افسران - سنگر نباید خالی از موشک بماند...


تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:15 نويسنده : عرفان ا
 

افسران -
درفضای سایبری چه کرده ای؟!
تا به حال چقدر موفق بوده ای؟!



تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 ا 23:14 نويسنده : عرفان ا
اولین #جمعه این سال هم رسید ... 
باز نگاه من به وسعت 12 قرن منتظر توست ... 
یا بن الحسن (عج) می‌آیی؟ 

افسران - اولین جمعه این سال هم رسید



تاريخ : جمعه 6 فروردين 1395 ا 19:37 نويسنده : عرفان ا
افسران - حدیث...
 


تاريخ : جمعه 6 فروردين 1395 ا 19:36 نويسنده : عرفان ا

افسران - ارتباط با نامحرم ...



تاريخ : جمعه 6 فروردين 1395 ا 19:35 نويسنده : عرفان ا

 
به نوشته واشینگتن پست، ریشه‌های انفجارهای تروریستی بروکسل را باید در عربستان سعودی جستجو کرد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ واشینگتن پست در گزارشی نوشت: ریشه‌های تروریسم و افراطگرایی در بلژیک، عمیق و پیچیده‌است. در پی حملات روز سه‌شنبه در بروکسل، مأموران اطلاعاتی در حال ارزیابی ابعاد وسیع این طرح تروریستی هستند. در آن حوادث، فرودگاه و ایستگاه متروی بروکسل با چندین انفجار شدید لرزید که مرگ دست‌کم 31 نفر و زخمی شدن دست‌کم 270 نفر را به همراه داشت.

 



تاريخ : جمعه 6 فروردين 1395 ا 19:34 نويسنده : عرفان ا
 
 

افسران - آیا انسان نمی داند که خداوند همه اعمالش را می بیند؟!

 



تاريخ : جمعه 6 فروردين 1395 ا 19:33 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - ای شمع حرم خانه !

 



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 ا 1:6 نويسنده : عرفان ا

افسران - ...........



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 ا 1:5 نويسنده : عرفان ا

افسران - ...........



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 ا 1:5 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.