بسیاری از ما معتقدیم که خوابیدن با موهای خیس ضرری در پی ندارد، ولی به این سه دلیل توصیه میکنیم حتما موهای خود را خشک کنید و بخوابید.
 
بسیاری از ما معتقدیم که خوابیدن با موهای خیس ضرری در پی ندارد و در حال حاضر، هیچ شواهد علمی که این عادت باعث سرماخوردگی شود هم وجود ندارد ولی به این سه دلیل توصیه میکنیم حتما موهای خود را خشک کنید و بخوابید و هرگز با موهای مرطوب یا خیس به رختخواب نروید
 
1. سردرد
 
  درجه حرارت در  خواب افزایش میابد. بدن گرم و رطوبت روی سر  پیچیده شده در یک حوله می تواند سردرد شدید اینجا کند.وقتی مو مرطوب است  درجه حرارت سر نمی تواند خود را با درجه حرارت بدن تطبیق دهد بخاطر همین سردر دشدید در نصفه شب بوجود می آورد
 
2. عفونت
 
بالش  محل خوبی برای رشد باکتری هستند زیرا عرق، سلول های مرده و روغن های پوست را جذب میکند. موهای خیس مرطوب بالش  هم میتواند محل مناسبی برای رشد عفونت و باکتری باشد
 
3. موها شکننده  و ایجاد موخوره
 
موها خیلی زود شکننده می شوند وبه سلامتی موها آسیب وارد می شود و درنهایت به موخوره منجر می شود.
 


تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 ا 21:36 نويسنده : عرفان ا
 
«سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی که سال ۲۰۰۸ بعد از ۳۰ سال اسارت از سلول‌های دشمن صهیونیستی آزاد شده بود، شب گذشته در حمله موشکی دشمن دیرینه‌اش به دمشق، به شهادت رسید.
 
شهید «سمیر قنطار» سردار اسرای لبنانی، که بود؟
 
 

 «سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی دربند رژیم صهیونیستی در 20 جولای 1962در روستای دروزی نشین «عیبه» از توابع استان «جبل» لبنان به دنیا آمده و  در سال 1978 میلادی طی یک عملیات ضد صهیونیستی در شهر صهیونیست نشین «نهاریا» به اسارت در آمد و در لبنان «سردار اسرا» لقب گرفت.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 30 آذر 1394 ا 21:18 نويسنده : عرفان ا
 

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی شبهات ایجادشده درباره ولایت فقیه و شورایی‌ شدن رهبری پیام مهمی خطاب به مردم شریف ایران صادر کرد.
 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به برخی شبهات ایجادشده پیرامون ولایت فقیه و شورایی‌شدن رهبری طی پیامی به ملت شریف ایران بر اصل وظیفه خبرگان رهبری تاکید کرد.

 

متن کامل این پیام به‌شرح زیر است:

 

هدف و قصد مطرح‌کنندگان شورا در این روزها در مطلع انتخابات خبرگان چیست؟

 

حضرت امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه را بر مبنای عقلی و نقلی بودن آن در حاکمیت دینی مطرح فرمودند و نیز تأکید کردند «پشتیبان ولایت فقیه باشید که آسیبی به مملکت نرسد.»

 

اصل ولایت فقیه در دوران امام بزرگوار، اصالت و استحکام خود را در اداره نظام اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان و مستضعفان به روشنی نشان داد و موجب استمرار آن در دوران رهبری پربرکت این اصل مترقی اسلام در وجود امام خامنه‌ای عزیز گردید.

 

تلاش‌های ناموفق مخالفان ولایت فقیه در حذف آن به سنگ خورد و سپس در پوشش‌های گوناگون در مقاطع مختلف اقدامات سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای توسط دشمنان خارجی انقلاب و تداوم شعارهای آنان توسط نفوذی‌ها و یا نخبگان وابسته به آنان و تسلیم و استحاله‌شدگان انقلابی در چهره فتنه ناکام ۱۸ تیر ۷۸ و حوادث غم‌انگیز و تأسف‌بار فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ۸۸ خود را نشان داد.

 

امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته می‌شود تا راهکار قانون اساسی برای شرایط اضطرار با طرح شورا در  مجمع خبرگان، ولایت فقیه زنده، پویا و برقرار در کشو را بشکنند.

 

مردم به گوش باشید که کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی، امروز واژه «شورا» است. آنان که این واژه را به کار می‌برند، کسانی هستند که امامت فتنه‌گران در نماز جمعه، شیرین جلوه کرد و جمعی از اهالی فتنه به‌صورت مختلط و با کفش پس از شعار علیه مقدسات مردم در صفوف نماز جمعه به آنان اقتدا کردند و سخنی نگفتند و علیه تندروان ساختارشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت کردند.

 

درست است که در کتاب مقدس قرآن کریم «وامرهم شورا بینهم» آمده است، لکن مشورت، برای پیدا کردن راه بهتر است و هیچ‌گاه شورا نیابت ولایت امر و مسئولیت اجرای حکم ولایت فقیه را نمی‌تواند برعهده بگیرد.

 

در تاریخ هیچ‌گاه امامت شورایی و فرماندهی کل قوایی شورایی را شاهد نبوده‌ایم و بر فرض محال چنانچه شورا به جای مقام ولایت مطلقه فقیه که در قانون اساسی آمده است، بنشیند، در کشور چندزبانی پیش خواهد آمد و استحکام وحدت در برابر آمریکا و صهیونیست و دشمنان استکباری و مرتجع، شکسته خواهد شد.

 

هوشیاری و بیداری همگانی لازم است تا آسیبی به کشور وارد نشده راه نفوذ دشمنان برای تجزیه کشور و انقلاب خدای ناکرده گشوده نشود.



تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 21:9 نويسنده : عرفان ا
به گزارش   پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا به عنوان یک بازیگر مخرب ایفای نقش می‌کند و این موضوع در دو دهه اخیر خود را به خوبی نشان داده است.از سال 2001 میلادی که ایالات متحده آمریکا به افغانستان و پس از آن در سال 2003 به عراق حمله کرد، منطقه غرب آسیا را با آشوب‌ مواجه و این موضوع یکی از نقاط تاریک سیاست‌های دفاعی و امنیتی ایالت متحده آمریکا در دوران نئو محافظه کاران بود. آمریکا در ده سال اخیر سعی کرده حضور نظامی در خلیج فارس را تقویت کند و البته در این زمینه با ایفای نقش نیروهای موثر منطقه‌ای همچون ایران؛ با چالش های جدی در این زمینه مواجه شده است.

پایان


تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 20:58 نويسنده : عرفان ا

ترکیه یک کشور ضعیف با ارتش فانتزی است/ زمینه‌های حضور روسیه در سوریه را ما فراهم کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در دومین مجمع عالی بسیج که حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همه قدرت‌های بشری تلاش کردند تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و شما ملاحظه کردید که در 37 سال گذشته همه جنگ‌ها برای تغییر سرنوشت مسلمانان انجام شد و جنگ بالکان نمونه‌ای از آن بود.



تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 20:57 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنگره خانه صلح سرباز ایران، بیان کرد: مقدماتی که امروز در جهان در حال اتفاق است بیشتر از مقدمات جنگ جهانی دوم است. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:  آقای کری دیروز صحبت کرده که منطقه با یک جنگ سی ساله مواجه است جنگ دوباره دارد فضای جهانی را در بر می‌گیرد و وارد زندگی مردم می‌شود


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 20:56 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نقش کبد در سلامت کل بدن حیاتی است، اما تمام مواد سمی و غذاهای فرآوری شده‌ای که دفع می‌کند، بر سلامت خود کبد اثر منفی می‌گذارد. بنابراین زمانی که کبد به درستی فعالیت خود را انجام نمی‌دهد، سلامت کل بدن تهدید می‌شود. 
از این رو، باید به سلامت کبد اهمیت دهید تا سلامت کل بدن را تضمین کرده باشید. برای این کار کافی است گاهی اوقات سموم کبد را از بین ببرید که به این منظور، ما نوشیدنی مفیدی را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی قابل تهیه و مصرف است.
 
مواد مورد نیاز و طرز تهیه و مصرف
125 گرم کلم پیچ تازه
یک تکه زنجبیل – دو سانتی متر
25 گرم کرفس
10 گرم نعناع
250 گرم گلابی تازه
یک عدد لیمو ترش
500 میلی لیتر آب 
 
 در ابتدا باید گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد کنید. سپس آن‌ها را درون یک مخلوط کن ریخته و با یک لیوان آب مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.
 
در مرحله بعد، بقیه آب، نعناع و آب لیمو را به ترکیب اضافه کرده و دوباره هم بزنید. سپس آن را درون یک لیوان ریخته و میل نمایید. بهتر است این نوشیدنی را دو نوبت در روز – صبح و عصر – مصرف کنید.
 


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 23:11 نويسنده : عرفان ا
تصویری از گواهینامه موتور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را منتشر کرده است.

گواهینامه موتورسیکلت احمدی نژاد/عکس



تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 23:9 نويسنده : عرفان ا
مهارت تایپ 10 انگشتی برای “محمد خورشید حسین” از هندوستان یک کار بسیار کسل کننده است و او راهکاری جالب برای تایپ متون جدید و البته جالب پیدا کرده است. مهارت تایپ متون با 10 انگشت از آن دسته است که بسیاری علاقه دارند آن را فرا گرفته و متون خود را به سرعت وارد رایانه کنند. برای کسب این مهارت تمرین و تکرار و تایپ متون مختلف عنصر بسیار مهمی است.

تایپ سریع با بینی این مرد /عکس



تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 23:8 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - کل ارض کربلا
در حالی که جنبش اسلامی نیجریه و رهبر آن، همواره از سوی گروه های تروریستی هدف حمله قرار گرفته اند، ارتش نیجریه نیز به منزل شیخ ابراهیم زکزاکی حمله کرد.


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 22:52 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - آیت الله صدیقی: فتنه‌گران برای انتخابات آخوند می‌خرند
 
آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در زیارتگاه امام‌زاده اسماعیل(ع) شهریار، بعد از غبار روبی مرقد مطهر این امامزاده در جمع مردم عزادار شهریار و با حضور مسئولین شهرستان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم شهادت ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) خدمت حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و شما مردم شریف شهریار، از‌ امام زمان (عج)درخواست و تقاضا داریم با انفس قدسی خود برای خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌ها که امروز جهان اسلام با آن دست به گریبان است دعا فرمایند.


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 22:52 نويسنده : عرفان ا
 
افسران -  Sheikh Ibrahim Zakzaky


تاريخ : چهار شنبه 25 آذر 1394 ا 22:51 نويسنده : عرفان ا


قدیم ها یک لطیفه ای خیلی رایج بود: به کسی می گویند سه دروغ بگو؛ می گوید " دانشگاه آزاد اسلامی!"

حالا حکایت ماست و "سازمان ملل متحد!" نهادی که صرفا جمع چند دولتمرد قدرت طلب است و ملت ها - چه متحد و چه غیرمتحد - جایی در آن ندارند.

سازمان "واقعا" ملل متحد را باید در حرم امام رضا علیه السلام دید؛ جایی که امروز صبح وقتی نماز می خواندم، در سمت راستم یک مرد کویتی و در سمت چپم یک جوان اتریشی بودند و همه پس از نماز با یک زبان "متحد" به یکدیگر "قبول باشه" گفتیم.

البته سازمان "واقعا" ملل متحد این روزها یک نمایندگی غیردایمی هم در جاده نجف تا کربلا دایر کرده است...



تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 ا 20:41 نويسنده : عرفان ا
سوزش معده از مهمترین ناراحتی‌ هایی است که بسیاری به آن دچار می شوند، اما می توان با ایجاد تغییراتی ساده در زندگی با آن مقابله نمود.
سلامت نیوز: سوزش معده از مهمترین ناراحتی‌ هایی است که بسیاری به آن دچار می شوند، اما می توان با تغییراتی ساده در زندگی با آن مقابله نمود.
 
1 – توجه به نوع غذا
خودداری از خوردن غذاهایی که می تواند عضله کششی پایین مری را تحت تاثیر قرار دهد مانند شکلات، نعناع، سس یا رب گوجه فرنگی، مرکبات، آب میوه و نوشابه های گازدار، همچنین می توان به جای نوشابه، آب نوشید. 
 
2 – خودداری از مصرف غذاهای سرخ شده
غذای چرب می تواند باعث سوزش معده شود زیرا حاوی مقدار زیادی چربی است که هضم آن به زمان زیادی نیازمند است، به همین دلیل باید از غذاهای کم چرب استفاده نمود.
 
3 – توجه به حجم غذا
خوردن غذای بیش از حد نیاز بدن و پر بودن معده باعث فشار به معده و هدایت اسید معده به مری و در نهایت احساس سوزش معده می شود.
 
4 – کاهش وزن
چاقی از مهمترین عوامل فشار به شکم و همچنین ترشح بیشتر اسید معده است.
 
5 – عدم استفاده از دخانیات
سیگار حاوی مواد شیمیایی است که می تواند عضله کششی مری را تضعیف نماید.
 
6 – خودداری از خوردن دو تا 3 ساعت قبل از خواب
دراز کشیدن پس از خوردن غذا باعث افزایش فشار غذا در معده به عضله کششی پایین مری، و افزایش اسید معده می شود.


تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 ا 20:13 نويسنده : عرفان ا
«کائه آسیما»در مورد نامه رهبری اظهار داشت: انتشار چنین نامه‌ای و بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در هوشیاری و بیداری مردم تاثیرگذار باشد.
اتاق خبر 24

آتش نشان آمریکایی اهل ریچموند ایالت ویرجینا خانم "کائه آسیما" با خبرنگار بین الملل تیتر یک در زمینه نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی، مصاحبه ای کوتاه داشته است که می‌خوانید:

- خانم کائه آسیما دفعه گذشته افتخار این رو داشتم که با شما مصاحبه ای با عنوان تنها زن آتش نشان در آمریکا مصاحبه ای داشته باشم که مورد اقبال گسترده ای در ایران به عنوان کشوری مسلمان قرار گرفت.

 بله دقیقا به خاطرم هست. حدود یک سال پیش بود.

- اما این بار موضوعیت این مصاحبه همونطور که در جریان هستین در مورد نامه رهبر ایران خطاب به جوانان غربی بعد از حملات تروریستی پاریس است.

 بله. نامه ای رو که برام فرستاده بودین رو خوندم. خیلی هم لذت بردم. حتی برای بسیاری از دوستانم هم فرستادم. نکات بسیار زیادی توی این نامه بود. من هم دعا میکنم تا از این رنج و عذابی که می کشیم درسی بگیریم و تجربه ای بشه برای فردایی بهتر. نه اینکه اینها به خاطره هایی تلخ توی ذهنمون تبدیل بشن.
واقعا مسخرست، خیلی مضحکه که به قول رهبر شما در سرتاسر دنیا روزانه، ماهانه،سالانه با تعدادی چند برابر این همه کودک و نوزاد در کشورهای غیر آمریکایی و غیر اروپایی کشته میشن اما همیشه سکوت.
شاید الان با تبلیغات رسانه های یه طورایی جمع و جورش کنن ولی مطمئن باشین آینده در این باره حرف ها خواهد زد.
این دانه ایست که کاشته شده. تبدیل به درختی شده که ریشه در حماقت، نادانی، تکبر و غرور داره. مردمی که بچهاشون رو متقاعد کردن نسبت به بچه های دیگه در کشورهای غیر اروپایی و آمریکایی سر تر هستن. انها نسبت به بچه های اون کشورها که اغلب جهان سومی نیز نامیده میشن ارزش بیشتری دارن. چرا؟ فقط به این دلیل که توی آمریکا یا اروپا بدنیا اومدن؟

- درسته. نظر شما هم مثل خیلی از کارشناسان دیگه هست. اما راه حلش چیه؟

خب با یه درخت مریض که کلش آلوده شده چیکار می کنن؟ یا با داروهای مخصوص درمانش می کنن یا اگر درمان نشد قطعش می کنن. مردم این کشورها مخصوصا آمریکا گمراه شدن. انگار که به یه روش خاصی بزرگ و تربیت شدن. انگار همونطور که گفتم از بقیه با ارزش ترن و بقیه باید در خدمت اینها باشن.
باور کنین چنین حسی در بینشون هست.

-مطلبی که داره اتفاق میوفته و هیچ کس به اون اهمیت نمیده وقایع فلسطینه. کشوری که عامل همه بدبختیهاش و گرفتاریهاش هیچ کس نیست جز اسرائیل. پس چرا هیچ کس مثل حملات تروریستی پاریس یا 11 سپتامبر اون رو پوشش خبری، تحلیلی و حتی عملیاتی مثل جنگ علیه تروریسم نداد؟

تنها چیزی که میدونم و گفتم اینکه تاریخ در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داره. اینجا در آمریکا با وجود مشکلات اجتماعی و سیاسی که براتون گفتم، آدم های خوب هم پیدا میشه. انسان هایی که براشون انسانیت و صلح مهمه. برخی از سازمان های بشردوستانه خصوصی و خیریه کارهای زیادی هم کردن. اما سازمان های بزرگی مثل سازمان ملل یا سازمان های بشر دوستانه دولتی چی؟ تنها در مواردی کار می کنن و پافشاری دارن که براشون سود و منفعتی داشته باشه.
در غیر این صورت اونها هم سازمان هایی به ظاهر دوستدار صلح و حقوق بشر هستن. در غیر این صورت ما تجاوز به سوریه، عراق، فلسطین، افغانستان و کشورهای دیگه رو نداشتیم.
اما خب مردم به رقم شبکه های اجتماعی آگاه تر شدن. درسته در اونجاها هم محدودیت هایی هست. اما انتشار چنین نامه ای و بازنشر آن در شبکه های اجتماعی میتونه بسیار در هشیاری و بیداری مردم تاثیرگذار باشه.

- خانم آسیما بسیار ممنون از لطف شما در خصوص وقتی که به بنده دادین. توضیحات شما برای من جای سوال دیگه رو نزاشت.

خواهش می کنم. مطمئن باشید که این نامه رو مورد انتشار قرار خواهیم داد.



تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 ا 20:9 نويسنده : عرفان ا
محققان دریافتند؛

راه رفتن نوزاد بستگی به ماهی دارد که نوزاد در آن متولد شده است.
 
0 0

امام باقر عليه السلام : گرامى ترين شما نزد خدا، كسى است كه بيشتر به همسر خود احترام بگذارد.

 

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، نوزاد باهوش و سالم یک موهبت الهی است که البته برای رسیدن به آن راههای مختلفی همچون تغذیه و ورزش های مختلف دوران بارداری پیشنهاد می شود اما فصل تولد نوزاد هم در باهوش بودن ان نقش دارد.


تحقیقات جدید نشان می‌دهد فصول سال تأثیر زیادی در هوش و استعداد کودکان دارد و می‌تواند در روند یادگیری آن‌ها تأثیر زیادی داشته باشد.

 

محققان دریافتند که کودکانی که در زمستان متولد شده‌اند رشد حرکتی سریع‌تری نسبت به سایر کودکان در فصل‌های تابستان و پاییز دارند.

 

به گزارش انجمن بارداری آمریکا روند راه رفتن نوزاد بستگی به ماهی دارد که نوزاد در آن متولد شده است.

 

به‌طورکلی، متوسط سن کودکانی که شروع به خزیدن می‌کنند ۳۱ هفته است و این رقم در نوزادان دیگر که در سایر فصول به دنیا آمده‌اند بیشتر است. نتایج مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهد رشد یادگیری و قدرت ذهنی نوزادانی که در فصل زمستان متولد می‌شوند بیشتر است.



تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 ا 20:5 نويسنده : عرفان ا

اخیرا ادعایی از سوی یک رسانه وابسته به اسرائیل مطرح شده که قابل تامل است.

به گزارش شریان نیوز،جنگ روانی رسانه‌های وابسته به اسرائیل در شکل‌ها و موارد مختلف مطرح شده و آنها هر روز با بهانه‌ای جمهوری اسلامی ایران را متهم می‌کنند.


ادعاهای مطرح شده رسانه‌های وابسته به اسرائیل به قدری متنوع و گسترده است که از دل مطالب عنوان شده سناریوی "ایران هراسی" و جنگ روانی ضد کشورمان خارج می‌شود. اخیرا  "دبکا فایل" ادعایی ضد ایرانی را مطرح کرده که قابل تامل است و ارتباط به جنگنده‌های ایرانی دارد.



*** بازخوانی ادعای دبکا فایل

پایگاه صهیونیستی  "دبکافایل" در گزارشی مدعی شد برای نخستین بار، جنگنده های ایران در آسمان سوریه در کنار جنگنده های روسی حاضر شدند. این پایگاه در گزارش اختصاصی خود مدعی شد: چندین تصاویر ویدئویی که ظاهرا وزارت دفاع روسیه آنها را منتشر کرده است، برای نخستین بار حضور "جنگنده های اف 14 " و "میگ 29"  ایران را در آسمان سوریه نشان می‌دهد. در تصاویری که مجله ایتالیایی اویشنیست "The Aviationist " منتشر کرده است، جنگنده های ایرانی، بمب افکن های روسی، از جمله  "توپولوف تی یو صد و شصت"- سنگین ترین، سریعترین و مخرب ترین بمب افکنی که تا کنون ساخته شده - را در ماموریت‌‌هایی به فاصله صد و پنجاه کیلومتری مرزهای شمالی اراضی اشغالی اسکورت می‌کنند.  جنگنده های قدیمی اف چهارده ساخت آمریکا در دهه 1970، زمانی که شاه مخلوع در قدرت بود، به ایران فروخته شد .



تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 ا 19:56 نويسنده : عرفان ا

 

به دنبال بالاگرفتن تنشها میان آنکارا و مسکو، هواپیمای "روز قیامت" تا دو هفته آینده به وزارت دفاع روسیه تحویل داده می شود.

به گزارش قدس آنلاین، هواپیمای روز قیامت روسیه تا دو هفته آینده به وزارت دفاع این کشور تحویل داده خواهد شد.  این هواپیما با نام "روز قیامت" قرار بود تا پایان سال جاری میلادی به وزارت دفاع روسیه تحویل داده شود. گزارشها حاکی از آن است که این هواپیما "نامرئی و غیرمحسوس" بوده و از آن در جنگ های هسته ای استفاده می شود.
هواپیمای فوق پیشرفته روسیه قرار است از کل نیروهای مسلح این کشور در مقابل مناقشات ویرانگر محافظت کند. آزمایش های لازم روی این هواپیما -- که بر اساس هواپیمای "ایلیوشین 80" ساخته شده است -- با موفقیت خاتمه یافت. بجز روسیه، تنها آمریکا این تجهیزات هوایی را در اختیار دارد.


تاريخ : شنبه 14 آذر 1394 ا 22:50 نويسنده : عرفان ا
 
 

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، صفحه شبکه اجتماعی منسوب به طرفداران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای قدردانی از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند. طرفداران پوتین از سردار سلیمانی بخاطر طرح ریزی و کمک به عملیات نجات خلبان روسی جنگنده سوخو 24 ساقط شده این کشور توسط ترکیه، صمیمانه تشکر کردند. در یکی از این پست‌ها که به سپاس از زحمات این سردار دلاور جمهوری اسلامی نوشته شده، آمده است: «به این قهرمان تعظیم کنید.» در پست دیگری با اشاره به یکی از گزارشات خبرگزاری اسپوتنیک (sputnik news) درخصوص نجات یافتن خلبان جنگنده روسی توسط سردار سلیمانی، به وی لقب‌های «شکارچی شکارچیان» و «ناجی خلبان روسی» داده شده است.

سردار سلیمانی تعظیم طرفداران پوتین به سردار سلیمانی



تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 ا 22:18 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - هرگاه کسی نماز ...



تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:50 نويسنده : عرفان ا
 
انتشاردومین نامه مقام معظم رهبری در فضای مجازی تحت عنوان درد مشترک، با بازتاب های فراوانی رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، " تروریسم، درد مشترک ما و شما" عنوان دومین نامه رهبری به جوانان غربی بود که با واکنش های فراوان خارجی و داخلی در فضای مجازی مواجه شد.

کاربران جهان در سراسر فضای مجازی، از توئیتر و فیس بوک گرفته تا اینستاگرام و تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به زبان های مختلف این پیام را نشر دادند، تا به گوش جهانیان برسد.

گفتنی است؛ این پیام مقام معظم رهبری از طریق هشتگ های #درد-مشترک و #CommonWorry در فضای مجازی دست به دست می شوند.



تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:48 نويسنده : عرفان ا
 

حملات موفقیت آمیز روسیه در سوریه و استفاده از سلاح های پیشرفته، تاکنون بسیاری از عناصر گروه تروریستی داعش را فراری داده است.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:47 نويسنده : عرفان ا

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه درس خارج فقه، پدیده بی نظیر و حرکت عظیم و پر معنای راهپیمایی اربعین حسینی علیه السلام را حسنه ای ماندگار خواندند و گفتند: ترکیب «عشق و ایمان» و «عقل و عاطفه» از ویژگی های منحصر به فرد مکتب اهل بیت علیهم السلام است و حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده بی سابقه، بدون تردید از جمله شعائر الهی است.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:45 نويسنده : عرفان ا

ترکیه به دنبال این است که با انتقال زره‌ پوش‌هایش به مرزها از عناصر تروریستی در شمال سوریه و در استان‌های "حلب" و "ادلب" استفاده کند. پروسه حضور عملیاتی نیروهای سطحی بسیار برای ارتش ترکیه لازم بوده تا بتوانند از تروریست‌های ارتش آزاد و جبهه النصره و داعش حمایت کنند. 
یک نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد  طمع ورزی ترکیه به خاک سوریه بوده که از گذشته وجود داشته و در آینده نیز ادامه دارد و همین طمع ورزی باعث شده تا ارتش ترکیه از جبهه النصره در استان  "ادلب" و منطقه "جسرالشغور" حمایت کند.


دلیل دیگری که تانک‌های ارتش ترکیه به مرزهای سوریه اعزام شدند، حمایت از تروریست‌های داعش در مقابل نیروهای مبارز کرد بوده  که البته تجربه حمایت ترکیه از داعش در "کوبانی" کاملا برای کردهای منطقه شرق سوریه آشکار شده بود.



تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:45 نويسنده : عرفان ا
 
 

 

تشریح نقش جنگنده‌های نیروی هوایی در عملیات پیروزمندانه

 
 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به نقش نیروی هوایی در عملیات "مروارید" گفت: خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش در جریان عملیات مروارید موفق به انهدام 7 فروند ناوچه از کلاس «اوزا»، «پی 6» و یک ناو نفربر 1000 تنی شدند.به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به مناسبت هفتم آذر سالروز عملیات مروارید گفت : دو اسکله «البکر» و «الامیه» و پایگاه های دریایی عراق که در جنوب بصره و فاو وجود داشت، در ماه های ابتدایی جنگ تحمیلی مزاحمت‌های بسیار زیادی برای تردد کشتی‌های تجاری ایران به وجود می آوردند و ارتش جمهوری اسلامی ایران به این فکر بود که علاوه بر رفع این مزاحمت‌ها، ضمن مصون نگه داشتن خود از حملات دریایی در این منطقه، ضربه مهلکی به سکوهای نفتی عراق وارد کند و تجارت نفت این کشور را در جنوب مختل کند. معاون هماهنگ کننده نهاجا به وظایف نیروی هوایی ارتش در این عملیات اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر انجام عملیات بر علیه نیروی هوایی دشمن و پایگاه های دریایی و زمینی در عمق خاک دشمن، پشتیبانی از نیروهای سطحی و زمینی را در کلیه عملیات ها از جمله عملیات مروارید بر عهده داشت.



تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394 ا 20:40 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از منابع خبری اعلام کردند جنگندهای روسیه یک کاروان ترکیه ای را که در حال حرکت به سمت داخل خاک روسیه بودند، هدف قرار داد.

 

بر اساس گزارش ها، در این حملات 100 کامیون ترکیه منهدم شد و 7 نفر کشته شدند. 

 

دو فروند جنگنده اف۱۶ ترکیه روز سه‌شنبه یک فروند جنگنده سوخوی ۲۴ روسیه را نزدیک مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند. 

ترکیه می‌گوید دو هواپیمای روسیه بدون توجه به هشدارها، حریم هوایی ترکیه را نقض کردند؛ اما روسیه این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید جنگنده روس نزدیکی مرز ترکیه در خاک سوریه هدف قرار گرفته است



تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 23:11 نويسنده : عرفان ا
 
 

 

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: ما بحران داعش در منطقه را با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را قطع می‌کنیم.به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس؛ سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه بوشهر، اظهار داشت: تشکیل گروههای تروریس در منطقه آخرین ترفند دشمنان است؛ داعش آخرین دست‌پروده آمریکا است که با توطئه و سرپرستی رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهایی که فریب خورده‌اند، شکل گرفته است.وی با بیان اینکه برای ما مسلم است که بحران را هم با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم افزود: قدرت دریایی منطقه توسط مسلمانان در منطقه به‌دست می‌آید و ان شاالله با همکاری مسلمانان توطئه دشمن را خنثی و قلم‌شان پایشان را در منطقه خرد می‌کنیم.


تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 23:10 نويسنده : عرفان ا
 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اظهارات وزیر خارجه یک کشور گفت: سن آن وزیر خارجه به اندازه سن کشورش است.دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران منزوی و گوشه‌گیر نیست و این مرهون برکات خون شهدا و وجود انقلاب اسلامی است، گفت: حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به قصد تجاوز و اشغال هیچ کشوری نیست، بلکه هدف رساندن پیام صلح و دوستی او استفاده از نعمات دادادی در این عرصه است و در همه عرصه‌های بین‌المللی حضور خواهیم داشت. وی به اظهارات ضدایرانی  وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می‌کنند جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی‌رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود سن او اندازه سن کشورش است. فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور باهویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان‌ها افزایش پیدا کرده است.دریادار سیاری از به آب‌اندازی ناوشکن سهند ظرف ماه‌های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری عملیاتی برسد.وی خاطرنشان کرد: رفت و آمد در آب‌های آزاد جهان حق همه ملت‌هاست و امروز که یک سوم مرز کشور ما دریایی است، تلاش خواهیم کرد به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم. 



تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 23:9 نويسنده : عرفان ا
ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز یک جعبه بزرگ همراه با پوتین وارد تهران شد و از زمان انتشار تصاویر این جعبه گمانه زنی های زیادی در این رابطه مطرح شد. برخی به اشتباه از آن به عنوان چمدان هسته ای پوتین یا همان «چگت» یاد کردند. اما پس از دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب مشخص شد  ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرده است.

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟



تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:28 نويسنده : عرفان ا

 

اس 300

سفیر ایران در روسیه از به جریان افتادن روند تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران، توسط روسیه خبر داد.

به گزارش گروه امنیتی - دفاعی خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه طی سخنانی با اشاره به موضوع قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران گفت: در این مسئله که روسیه در برخی مقاطع تحت‌تاثیر غرب تصمیم‌هایی گرفته است که در ذهنیت جامعه ایرانی نسبت به روس‌ها تاثیرگذار بوده است، شکی وجود ندارد.اما این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده بود که قطعنامه ١٩٢٩ در مورد ایران تصویب شده و فضای روانی بین‌المللی علیه ایران تحریک شده بود.

وی افزود: علاوه بر این در روسیه هم رئیس‌جمهوری متمایل به غرب روی کار بوده است و قرارداد اس 300 را لغو کرد. اکنون رویکرد روسیه در این خصوص اصلاح‌شده و قرارداد جدیدی منعقد شده و روند تحویل دادن اس 300 به ایران هم به جریان افتاده است.

سفیر ایران در روسیه در ادامه به اعتماد گفت: در مورد نیروگاه بوشهر هم نمی‌توانیم صرفا روس‌ها را مقصر بدانیم. نیروگاه بوشهر را آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها نیمه‌کاره رها کرده بودند و رژیم صدام حسین هم این نیروگاه را بمباران کرده بود و این‌گونه نبود که ما در یک مناقصه بین‌المللی بوشهر را مطرح کردیم و از میان 20 کشور، وسیه انتخاب شده باشد و در آن زمان روسیه تنها گزینه ما بود.

سنایی ادامه داد: تاخیرهایی هم در احداث نیروگاه بوشهر صورت گرفت که مانند بسیاری از پروژه‌های داخلی است که با تاخیر اجرا می‌شود و بخش دیگری از این تاخیر هم می‌تواند به دلیل تعلل تکنیسین‌های روس باشد. بخش دیگر این تاخیر هم به دلیل کارشکنی تحریم‌ها بوده است.



تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:26 نويسنده : عرفان ا

در صورتی که هادی عملاً فرماندهی حمله به تعز را در دست داشته باشد، شکست در این عملیات راه را برای ائتلاف سعودی جهت مقصر جلوه دادن هادی و معرفی کردن وی به عنوان عامل شکست هموار می کند، در چنین حالتی احتمال حذف هادی که به نظر می رسد، مهره ای سوخته برای سعودی ها شمرده می شود، از معادله یمن به راحتی فراهم می شود.

چرا سعودی‌ها تصمیم گرفتند، «هادی» را به «عدن» باز گردانند
گروه بین‌الملل مشرق -«عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن هفته گذشته به خواست عربستان سعودی، وارد شهر «عدن» شد، در حالی که ائتلاف متجاوز سعودی هنوز نتوانسته اند، امنیت این شهر را برقرار کنند.
اوضاع میدانی یمن همزمان با ورود هادی به عدن
هادی در حالی دوباره به عدن بازگشت که طی دو ماه گذشته نه تنها تحولات میدانی به نفع ائتلاف متجاوز سعودی نیست، بلکه نیروهای یمنی پیشروی های قابل توجهی را در برخی محورهای عملیاتی جنوب یمن محقق کردند که از جمله آن در دست گرفتن کنترل شهر «دمت» میان دو استان «إب» و «ضالع» اواسط آبان ماه بود، شهری که از سمت ضالع دروازه ورود به عدن شمرده می شود.


تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:24 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.



تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:23 نويسنده : عرفان ا

 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به دیدار رهبر انقلاب رفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و هیأت همراه دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  

 



تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:21 نويسنده : عرفان ا

 

خبرگزاری فارس: هیچ موشکی از آبهای ایران به سمت سوریه شلیک نشده است/ رزمایش موشکی نداجا در این ماه

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در آستانه 7 آذر (روز نیروی دریایی)، در نشست خبری با حضور خبرنگاران با اشاره به عملیات مروارید این نیرو در 7 آذر 1359، گفت: در این عملیات نیروی دریایی دشمن بعثی به صورت کامل منهدم و بزرگترین ضربه به اقتصاد دشمن وارد و عراق محاصره دریایی شد و اگر به عراق کمک مالی و تجهیزاتی نمی‌شد، بعد از این عملیات بیشتر از 6ماه نمی‌توانست به جنگ ادامه دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 ا 22:20 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.