مهدی هاشمی پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به تازگی در دادگاه تجدیدنظر به 10 سال زندان محکوم شده بود یکشنبه برای تحمل مجازاتش به زندان اوین مراجعه کرد.
کاریکاتور/ مهدی هاشمی در اوین!


تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394 ا 9:51 نويسنده : عرفان ا

 

ایران همواره به عنوان تهدیدی جدی علیه امنیت و ثبات غرب آسیا به شمار رود؛ از این رو، آمریکا و متحدانش باید خود را برای رویارویی با ایران و گروه های مورد حمایتش آماده کنند ... مقابله با رفتارهای مخرب ایران در منطقه در گرو مجموعه اقدامات مشترک آمریکا و متحدانش در غرب آسیا است.



تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394 ا 9:48 نويسنده : عرفان ا
دانش > فناوری - فرانسوی‌ها از نوعی زیردریایی برقی شخصی رونمایی کرده‌اند که بر خلاف مدل‌های قبلی دارای موتور الکتریکی است.

ایسنا نوشت: 
یک مبتکر فرانسوی به نام «استفان روسون» پنج سال پیش در نمایشگاه هوای سبز پاریس از نوعی زیردریایی شخصی پدالی رونمایی کرد؛ هم‌اکنون وی و همکارانش از نمونه اولیه نسخه برقی این زیردریایی فیبر کربنی و تک‌سرنشینه به نام Scubster Nemo رونمایی کرده‌اند.

نمونه اولیه این زیردریایی از سال 2011 در حال توسعه بوده و ماه گذشته در زیر آب آزمایش شد. این نمونه اولیه در هر دو طرف دارای یک پایه است که با استفاده از یک اهرم کنترل می‌شود. این اهرم خود به یک میله متصل است و هر یک از آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم بچرخند؛ گفته می‌شود این موضوع زیردریایی را تا حد بالایی قابل‌مانوردهی می‌کند.

دو موتور الکتریکی، زیردریایی را تا سرعت حداکثر هشت کیلومتر در ساعت نیرودهی می‌کنند و در صورت نیاز می‌توان این موتورها را برداشت و با موتورهای قدرتمندتری جایگزین کرد.

یک جفت باتری این سامانه در قسمت عقب آن نصب شده‌ و امید می‌رود برای استفاده و پیش از شارژ دوباره برای دو ساعت مناسب باشد.

در قسمت عقبی این زیردریایی فضای کافی برای در اختیارداشتن باتری‌های اضافی جهت نیرودهی‌کردن هر نوع دوربین ویدیویی و چراغ‌های موجود بر روی زیردریایی وجود دارد.

گفته می‌شود در حال حاضر نمی‌توان زیردریایی از این نوع در اختیار داشت زیرا ساخت آن 16 هزار و 500 دلار هزینه می‌برد. هر نوع پشتیبانی مالی حین جمع‌آوری بودجه صرف ارتقای نمونه اولیه این زیردریایی و آماده‌کردن آن برای تولید خواهد شد.

روسون مدعی است می‌توان از این زیردریایی به عنوان ابزاری تحقیقاتی برای باستان‌شناسان و دانشمندان علوم دریایی استفاده کرد. همچنین می‌توان از این سامانه برای گشت‌های ساحلی توسط مقامات و شیرجه‌زنی به منظور تفحص آب‌های پاک استفاده کرد.



تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394 ا 14:36 نويسنده : عرفان ا

در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی ابراز امیدواری کردند «هنر بزرگ» این شهدا، «مایه‌ی برکت و الهام» حوزه‌ی هنری به عنوان «مرکز هنر انقلابی» باشد.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به همراه دستخط ایشان را به شرح زیر منتشر می‌کند.

بسمه تعالی
- کار شایسته‌ئی است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه‌ی برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدعلی خامنه‌ای
۹۴/۵/۱۸

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30479/B/13940520_0130479.jpg



تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394 ا 14:28 نويسنده : عرفان ا
این برج مسكونی در منطقه «بیشان» سنگاپور چشم‌انداز خیره‌كننده‌ای را برای ساكنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن بوجود می‌آورد. ساكنان این دو برج همچنین می‌توانند از طریق پل‌هایی كه در طبقه 14 و 26 آن تعبیه می‌شود به این دو ساختمان رفت و آمد كنند.
اتاق خبر 24

ترسناك‌ ترین استخر جهان در بالای یک ساختمان آسمان خراش در سنگاپور ساخته می شود. ساخت این استخر كه در سال 2016 میلادی كامل خواهد شد در ارتفاعی معادل با طبقه سی و هشتمین و در فاصله بین ساختمان دو برج ساخته خواهد شد.

این برج مسكونی در منطقه «بیشان» سنگاپور چشم‌انداز خیره‌كننده‌ای را برای ساكنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن بوجود می‌آورد. ساكنان این دو برج همچنین می‌توانند از طریق پل‌هایی كه در طبقه 14 و 26 آن تعبیه می‌شود به این دو ساختمان رفت و آمد كنند.

به گفته یكی از طراحان، ساكنان این ساختمان كه دارای 509 آپارتمان است می‌توانند از تسهیلات لوكس و آسایش موجود در آن استفاده كنند و از آن لذت ببرند.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در سال 2010 میلادی نیز پروژه «اسكای پارك» كه دارای یك استخر روباز كشتی شكل در پشت‌بام ساختمان سه هتل بود، برای بازدید عموم به بهره برداری رسید.

2



تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 ا 20:35 نويسنده : عرفان ا
 
تصاویری از کربلا و بیابانهای اطراف آن در فضای مجازی منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران: "اریک ماتسون" شرق شناس و عکاس امریکایی که سال ها در عراق و شام فلسطین به تحقیق و پژوهش در تاریخ اسلام می پرداخت در سال 1932 سفری به کربلا انجام داد تا از این شهر مقدس، عکاسی کند.

عکس های او از کربلا شامل چند عکس از بیابان های اطراف شهر و نماهایی از اطراف حرم مطهر امام حسین(ع) و کوچه و خیابان های کربلاست.





ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 ا 20:32 نويسنده : عرفان ا

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک‌تیراندازی نزاجا با شرکت جمعی از منتخبین افسران و درجه‌داران پایور در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نیروی زمینی آغاز به‌کار کرد. همچنین در این مرکز توسط امیر پوردستان از نرم‌افزار جامع سلاح‌های پیاده‌نظام شامل تصاویر سلاح‌ها، ماموریت، مشخصات، کاربرد عملی و طریقه به‌کارگیری سلاح‌ها و انجام آزمون که به‌صورت انیمیشن توسط معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، رونمایی شد. لازم به ذکر است این مرکز آموزشی، پیش از این با عنوان «مرکز آموزش پرندک» شناخته می‌شد؛ که به دستور فرمانده نزاجا نام آن به «مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع» تغییر یافت.



تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 ا 20:17 نويسنده : عرفان ا
 
فارس: وبگاه «دبکاه فایل» نزدیک به سازمان اطلاعات رژیم اسرائیل در گزارشی پیرامون تهدیدهای موشکی ایران و حزب‌الله لبنان نوشت: چه با توافق یا بدون توافق هسته‌ای، موشک‌های ایرانی حزب‌الله لبنان تهدیدی علیه تل‌آویو هستند. این وبگاه اسرائیلی نوشت: اوباما رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه هفته جاری در دیدار با 22 نفر رهبر یهودی مقیم آمریکا که به کاخ سفید دعوت شده بودند، گفت که اگر کنگره توافق هسته‌ای با ایران را رد کند، حزب‌الله با راکت‌هایش تل آویو و نه نیویورک را موشک باران می‌کند و ایران نیز می‌تواند در مرزهای اسرائیل به نبردهای نیابتی بپردازد.
شلیک موشک

ب



تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 ا 20:15 نويسنده : عرفان ا

 

 

موشک هاک

به‌گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در چند روز اخیر و در جریان سفر مقامات ارشد آمریکایی به جنوب خلیج فارس قراردادهای تسلیحاتی سنگینی بین آمریکا و برخی کشورهای این منطقه به امضا رسیده است که یکی از اصلی‌ترین قراردادها در این میان، بین آمریکا و عربستان سعودی به‌ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون دلار برای خرید 600 تیر موشک پاتریوت 3 است. اما علاوه بر اخباری که درباره این خریدهای گزاف منتشر شده، برخی رسانه‌های غربی و عربی به‌نقل از منابع خود اعلام کرده‌اند که آمریکا به دنبال پیاده کردن طرحی به منظور شبکه کردن سامانه های دفاع هوایی و موشکی برخی از کشورهای حشایه خلیج فارس است. بر اساس ادعای آمریکایی ها جهت قبولاندن طرح فوق به این کشورها، در صورت هرگونه حمله موشکی از سوی ایران به این مناطق تنها 4 دقیقه زمان برای نیروهای مسلح این کشورها باقی خواهد ماند که شبکه کردن سامانه های دفاعی مذکور، ضمن افزایش زمان فوق، امکان غلبه بر تهدیدات واهی مورد ادعای رسانه های غربی را بیشتر خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 ا 20:14 نويسنده : عرفان ا

 

اولین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

عکس/ عروسک بازیکنان تیم ملی والیبال



تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ا 20:27 نويسنده : عرفان ا

 

اولاند و سلماندرپی ترک فرانسه توسط ملک سلمان، اخبار تأیید نشده حاکیست دولت فرانسه به دلیل فشار افکار عمومی، محترمانه عذر سلمان را خواسته است. شبکه «بی اف ام» هم میزبانی سرد فرانسویها را دلیل ترک فرانسه عنوان کرد.

خبرگزاری مهر ـ گروه بین الملل: در حالی که قرار بود شاه سعودی تعطیلات خود را به مدت سه هفته در سواحل جنوب فرانسه بگذراند، اما بعد از گذشت تنها هشت روز از اقامتش در سواحل «نیس»، «ملک سلمان» به یک باره این کشور اروپایی را ترک کرده و عازم مراکش در آفریقا شد. وی در حالی به تعطیلات خود در فرانسه پایان داد که یک هزار نفر از افراد خاندان سلطنتی او را در این سفر همراهی می کردند.

این اتفاق غیر منتظره در حالی رخ داد که از هفته گذشته و به دلیل مزاحمت هایی که خاندان سعودی در سواحل نیس واقع در منطقه «ریوریرا» برای مردم ایجاد کرده بودند، توماری اعتراضی با بیش از ۱۰۰ هزار امضا در رسانه ها منتشر شده بود.



تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ا 20:9 نويسنده : عرفان ا

 

جوشانده نعناع

دل درد، حالت تهوع، نفخ، درد معده و غیره. اگر با هضم غذا و معده تان مشکل دارید بدون شک راه های زیادی را رفته اید تا درمانی پیدا کنید.

باید بدانید که بر خلاف برخی از نوشیدنی ها که معده را به زحمت می اندازند نوشیدنی های دیگری هم هستند که به کمک این ارگان حیاتی می آیند. با ما همراه باشید تا با نوشیدنی های دوستدار معده آشنا شوید.



تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ا 20:8 نويسنده : عرفان ا

 

نمایی زیبا از میدان آزادی در سال 1351/عکس



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:40 نويسنده : عرفان ا
مردی که به‌خاطر حجاب از ایران آواره شد+عکس
بهلول پس از آزادی مدتی به مصر رفت و به تدریس و سخنرانی پرداخت. سپس عازم نجف گشت و با امام خمینی و دیگرمراجع این شهر دیدار کرد.
مردی که به‌خاطر حجاب از ایران آواره شد+عکس
به‌گزارش افکارنیوز، فقید سعید، مرحوم علامه شیخ محمد تقی بیلندی گنابادی مشهور به «بهلول»، در آغازین سالیان طلبگی به امر مرجع بزرگ زمانه خویش، مرحوم آیت الله العظمی حاج سید ابوالحسن اصفهانی، به مبارزه با رضاخان پرداخت و در نهایت در قیام پرشکوه مردم خراسان در مسجد گوهرشادِ حرم رضوی(ع)، نقشی نمایان ایفا کرد.

وی پس از آن به افغانستان گریخت و در آن کشور 30 سال زندان را تحمل نمود. بهلول پس از آزادی مدتی به مصر رفت و به تدریس و سخنرانی پرداخت. سپس عازم نجف گشت و با امام خمینی و دیگرمراجع این شهر دیدار کرد. وی پس از چندی به ایران بازگشت و پس از یک دستگیری کوتاه، آزادشد. مرحوم بهلول تاپایان حیات پربرکت خویش، حامی جدی نظام اسلامی و رهبری معظمِ آن بود.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:34 نويسنده : عرفان ا

 

خبرگزاری میزان: سربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی غرب در حضور مسولین منطقه پدافند هوایی این منطقه و تیم ارزیابی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) توانستند پهبادی که نقش دشمن فرضی را داشت با شلیک‌های منظم و دقیق سرنگون کنند.

انهدام پهپاد دشمن فرضی توسط سربازان وظیفه منطقه پدافند هوایی غرببه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سربازان وظیفه منطقه پدافند هوایی غرب که شامل گروه‌های پدافندی همدان، کرمانشاه، آبدانان و خنداب می‌باشند در حضور فرمانده گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور و گروه ارزیابی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در یک تمرین تیراندازی به وسیله توپ 23 میلیمتری توانستند پهبادی که نقش دشمن فرضی را داشت با شلیک‌های منظم و دقیق مورد اصابت قرار دهند.

در این تمرین آموزشی که بر اساس دستورالعمل های آموزشی انجام ‌شد سربازان وظیفه توانستند با شناسایی و رهگیری هدف و تیر اندازی دقیق، پهباد را مورد هدف قرار داده و سرنگون کنند.



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:29 نويسنده : عرفان ا
نکات مهم در ورزش - چند ورزش خانگی ساده
 

 

ورزش, ورزش در خانه, ورزش منزل,نکات مهم در ورزش

برای انجام دادن چند حرکت ساده و مناسب، حوله را بردارید و از دستور العمل‌های زیر پیروی کنید. با این حرکات چربی‌های اضافی را میسوزانید و وزنتان را در حال تعادل نگه میدارید. بعد از هر حرکت سه دقیقه تمرین قلبی انجام دهید. با این کار ضربان قلب را افزایش میدهید، که باعث خواهد شد تا چربی بیشتری بسوزانید. تحقیقات نشان میدهند حرکات کششی که با افزایش ضربان قلب همراهند، بهتر از تمرینات سخت و وزنه برداری چربی‌ها را میسوزانند. همینطور در افزایش متابولیسم تاثیر بهتری دارند.
خبر خوب این است که میتوانید با توجه به فرصتی که  دارید تمرینات را 15، 30 یا 45 دقیقه و فقط سه بار در هفته انجام دهید.این تمرینات را تروی مییر، مربی بدنسازی و کارشناس ورزش در باشگاه کانیون رنچ در هتل ونیشن در لاس وگاس ترتیب داده است.



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:27 نويسنده : عرفان ا


 

 

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیرسرتیپ دوم خلبان هادیان گفت:  علاوه بر ارتقای توان رزمی نسل جوان را می بایست به سلاح ایمان ، اعتقاد و بصیرت مسلح کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در بازدید از پایگاه هوایی قیام در جمع فرماندهان ، کارکنان و دانشجویان خلبانی گفت: فرمانده کل قوا (مدظلله العالی)همواره بر ارتقای سطح آموزش نظامی ، عقیدتی و دینی در مجموعه نیروی های مسلح تاکید دارند که باید به این امر توجه ویژه شود. وی افزود:  باید علاوه بر ارتقای توان رزمی درحوزه دفاعی وکسب آمادگی لازم در خصوص دفع هرگونه آسیب و تهدید، نسل جوان را می بایست به سلاح ایمان ، اعتقاد و بصیرت مسلح کرد.فرمانده دانشگاه شهید ستاری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر ضرورت خوشایندسازی محیط خدمت برای کارکنان تاکید دارند.وی ادامه داد:  نباید در زمینه ی آموزش های مصوب هیچگونه کوتاهی صورت گیرد و یگان ها باید  همواره آماده باشند.فرمانده دانشگاه هوایی در ادامه  از اماکن ، یگان ها، آسایشگاه ها و تجهیزات پایگاه هوایی قیام بازدید کرد و به صورت چهره به چهره با کارکنان این پادگان به گفت و گو پرداخت .همچنین فرماندهان یگان ها درمورد نحوه آموزش و به روز رسانی و ارتقای توان روحی و رزمی کارکنان گزارشی ارائه کردند



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:26 نويسنده : عرفان ا
 

 

سیاست > دولت - حجت الاسلام حسن روحانی امشب با حضور در قاب تلویزیون مهمان خانه های مردم بود تا به آنها بگوید توافق هسته ای یک غرس نهال تازه است و نباید انتظار داشت که فردای توافق همه چیز عوض شود. به گزارش خبرآنلاين، رئیس جمهور در اين گفت و گوي مستقيم تلويزيوني گفت: انتخابات خرداد 92 یک رفراندوم بود که نتیجه اش می گفت چگونه باید با دنیا برخورد کنیم. ما گفتیم درشت‌گویی پیروز نمی‌شود، درست گویی پیروز می شود و ما با این منطق راه درست گویی را انتخاب کردیم.


تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:25 نويسنده : عرفان ا

 

ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﮔﺮ ﺩﺭ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺳﻠﻮﻝ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ که ۱۰,۰۰۰ ﺑﺎﺭ ﻗﻮﯾﺘﺮ ﺍﺯ ﺷﯿﻤﯽ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، ﭼﺮﺍ ﻣﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ فواید لیموترش  ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯿﻢ؟ ﺯﯾﺮﺍ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎﺕ ﺁﻥ ﺳﻮﺩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﮐﺴﺐ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . ﺍﯾﻨﮏ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﺧﻮﺩ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﯿﺪ ، ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﮕﻮﺋﯿﺪ ﮐﻪﺁﺏ ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﺩﺭ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺳﻮﺩﻣﻨﺪ ﺍﺳﺖ.ﻃﻌﻢ ﺁﻥ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺷﺎﯾﻨﺪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﺷﯿﻤﯽ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ.ﺍﮔﺮ میﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﯾﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﻟﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﯾﺎ ﭘﺎﺳﯿﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﮑﺎﺭﯾﺪ . ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭﺍﺛﺮ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺯ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺭﻭﺳﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﻄﺮﻧﯿﺎﻓﺘﺪ. ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﻣﺼﺮﻑ ﻧﻤﻮﺩ. ﻗﺴﻤﺖ ﮔﻮﺷﺘﯽﺁﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩ ﯾﺎ ﺁﺏ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﺼﺮﻑ ﻧﻤﻮﺩ ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺮﺑﺖ ﻭ ﯾﺎ ﺻﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮ.ﺟﺎﻟﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺁﻥ ﺍﺛﺮﺵ ﺑﺮﺭﻭﯼ ﮐﯿﺴﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺗﻮﻣﻮﺭﻫﺎﺳﺖ . ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﯿﺎﻩ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺍﺳﺖ.ﻫﻤجﻨﯿﻦ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺿﺪ ﻗﺎﺭﭺﻭ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻫﺎ ﻭ ﮐﺮﻡ ﻫﺎ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺭﺍ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺿﺪ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻭ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻣﻨﺒﻊ ﭼﻨﯿﻦﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭﺟﺎﻟﺐ ﺍﺳﺖ ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺭﻭ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ .ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺍﺭﻭﯾﯽ ﻓﺎﺵ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪﺍﺯﺳﺎﻝ 1970 ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﺳﻠﻮﻝ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ 12 ﻧﻮﻉ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺍﺯﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺭﻭﺩﻩ ، ﺳﯿﻨﻪ ، ﭘﺮﻭﺳﺘﺎﺕ ، ﺭﯾﻪ ﻭ ﭘﺎﻧﮑﺮﺍﺱ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

 



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:24 نويسنده : عرفان ا
روایت تکان‌دهنده از محدودیت‌هایی که برجام بر کشور تحمیل می‌کند//// آنچه صالحی گفت

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به محدودیت اعمال‌شده درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران در برجام گفت: ۵۰ درصد سانتریفیوژها در زمان برچیده شدن و ۳۰ درصد در زمان جابه‌جایی نابود می‌شود.آقای صالحی در مجلس به ما می‌گفت بروید دعا کنید این توافق به‌هم بخورد



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:24 نويسنده : عرفان ا
افسران - بالاخره دیدین توافق ژنو یعنی چه؟

علیرغم هیاهوی رسانه‌ای ذوق‌زدگان درخصوص دستاوردهای توافق وین، با توجه به مستندات و شواهد قابل تامل، این توافق امنیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته است.



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:22 نويسنده : عرفان ا

هر زن چادری در کوی و برزن ایران، به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام؛ باید حجاب را سست نماییم.

چادر و انرژی هسته ایی

۱۳ فروردین ۱۳۹۴ را باید یکی از روزهای خاص در تقویم ایران وجهان نامگذاری کرد؛ روزی که پس از حدود یک دهه جدل و مذاکره میان ایران و طرف‌های غربی، نهایتا به یک برنامه مشترک برای توافق نهایی درباره حدود برنامه هسته‌ای کشورمان رسیدند.

 



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:21 نويسنده : عرفان ا
تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:20 نويسنده : عرفان ا
اتحاد،پیروی از شهدا و ولایت فقیه، کشور را درمقابل دشمنان بیمه می کند

به گزارش پایگاه مردمی ارتش   حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم   در جمع فرمانده هان ، سربازان و نیروهای کادر تیپ 228 شهید سرلشکر ابراهیم ثابت سقز افزود: ایران تاثیر بسیار مهمی در جهان دارد و این مرهون خون شهداست.
وی اضافه کرد:ایران اسلامی شهدای بزرگوار و ایثارگران زیادی به ویژه در جنگ هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است که باید با ادامه راه آنها، درس پاسداری و ایستادگی مرور کرد تا در مقابل زیاده خواهان و دشمنان قوی باشیم.
او با عنوان اینکه ایران کشوری پیروز، مقتدر و سرافراز در جهان است تاکید کرد:باید برای تداوم پیروزی ها از شهدا درس آموخت و فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را حفظ کرد.وی اضافه کرد: یکی از دلایل مخالفت کشورهای جهان با ایران اسلامی در بحث هسته ای نیز این موضوع بود که آنان می خواستند ایران هراسی را ترویج دهند در صورتی که ایران ثابت کرد که کشوری تاثیر گذار در منطقه و به دنبال دانش هسته ای است.
حجت الاسلام آل هاشم در بخشی دیگر از سخنان خود، رواج موج اسلام هراسی از طریق ایجاد گروه تروریستی داعش و کشتن کودکان و زنان بی گناه به دست آنان را از راه ها و ترفندهای دیگر دشمن برای خدشه وارد کردن به اتحاد مسلمانان برشمرد.در ادامه مهمانسرای عقیدتی تیپ 228 ارتش در زمینی به متراژ 180 متر مربع و اعتبار دو میلیارد ریال توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 ا 19:19 نويسنده : عرفان ا
بین الملل > دیپلماسی - واحدمرکزی خبر نوشت:

پایگاه اینترنتی دبکا فایل نوشت ایران 150 فروند هواپیمای جی-10 که از فن آوری اسرائیل در آن استفاده شده، به چین سفارش داده است.

به نوشته شماره امروز این پایگاه اینترنتی اسرائیلی، براساس گزارش ویژه منابع نظامی و اطلاعاتی دبکافایل، ایران به زودی توافق خود را با چین برای خرید جنگنده چند منظوره چنگدو جی-10 نهایی می کند. چین موافقت کرده است 150 فروند از این جنگنده های پیچیده را که در غرب به اژدهای نیرومند معروف است به تهران بفروشد.
به گفته این منابع آگاه، این جنگنده های چینی که با هواپیماهای اف-16 آمریکا قابل مقایسه است، تقریبا شبیه لاوی، جنگنده فوق پیشرفته ای است که صنایع هوایی اسرائیل در نیمه دوم دهه هشتاد آن را ساخت. پس از پافشاری آمریکا برای قطع ساخت لاوی، اسرائیل این فن آوری را به چین فروخت. آمریکا همچنین به فروش فن آوری این هواپیما اعتراض و ادعا کرد در ساخت این جنگنده از قطعات آمریکایی نیز استفاده شده است.
این هواپیمای چینی دو مدل است، یک مدل تک سرنشین چند منظوره J-10A است و دیگری دو سرنشین J-10B است که برای آموزش، حملات زمینی و جنگ های الکترونیکی استفاده می شود.
ایران همچنین در حال بررسی خرید 250 فروند جنگنده بسیار پیشرفته دو موتوره سوخو-سو-30 ام کی وان ( Sukhoi-Su-30MK1) از مسکو است که در غرب به فلانکر-اچ (Flanker-H) معروف است. این جنگنده یک ایراد اساسی دارد و آن این است که برای حمل هشت تن مهمات باید از هر دو موتور خود استفاده کند و جابجایی از یک موتور به دیگری و برعکس اغلب موجب خرابی موتور می شود. نیروی هوایی هند در یک ماه، سه مرتبه چنین مشکلی را گزارش داده است.
منابع دبکا فایل گزارش دادند، تلاش تهران برای خرید جنگنده از روسیه و چین که تاکنون به 550 فروند رسیده است، نشان می دهد که اولویت تهران در خرج کردن دارایی های بلوکه شده ای که با لغو تحریم ها آزاد می شوند، نوسازی سریع نیروی هوایی خود است.



تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394 ا 20:23 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - اقتدار....


تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394 ا 20:7 نويسنده : عرفان ا

سرلشکر صالحی فرمانده ارتش

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ مستقل 388 پیاده مکانیزه شهید سرلشکر حیدر شهرکی ایرانشهر از آمادگی رزمی این تیپ بازدید و در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی انقلابی، دیندار و ولایتمدار خواند.

وی همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر ارتش‌های جهان متمایز دانست و گفت: وجه تمایز ارتش ما با سایر ارتش‌های جهان، انقلابی بودن، ولایتمداری و دینداری است.

فرمانده کل ارتش از یگان بهداری و شهرک شهید نامجوی این تیپ نیز بازدید و در دیداری چهره به چهره با خانواده های کارکنان، مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

لازم به ذکر است فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به تیپ 388 پیاده مکانیزه ایرانشهر از یگان‌های خودرویی، آمادی و رزمی بازدید به عمل آورد.



تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 20:4 نويسنده : عرفان ا

reza1

همیشه از حرمت بوی سیب می آید                   صدای بال ملائک عجیب می آید

سلام! ضامن آهو دل شکسته ی من                 به پابوس نگاهت غریب می آید

طلای گنبد تو وعده گاه کبوتر هاست              کبوتر دل من بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مراد خواهی داد            چرا که ناله ی “ امن یجیب “ می آید

 



تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 19:59 نويسنده : عرفان ا
لایحه تسری حق ارشدیت ناجا به ارتش و سپاه در اولویت بررسی قرار گرفت
 

 

 لایحه تسری حق ارشدیت ناجا به ارتش و سپاه در اولویت بررسی قرار گرفت

 
 
 نمایندگان مجلس مصوب کردند که لایحه تسری حق ارشدیت نیروی انتظامی به ارتش و سپاه با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 به گزارش  گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز(چهارشنبه) با تقاضای تغییر دستورکار جاری صحن علنی مجلس و بررسی با اولویت لایحه تسری حق ارشدیت نیروی انتظامی به ارتش و سپاه موافقت کردند.در جریان بررسی این تقاضای تغییر دستور فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین به عنوان متقاضی این تغییر دستور در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: حق و حقوق ارشدیت برای نیروی انتظامی اعمال شده اما ارتش و سپاه مشمول این حق و حقوق نمی‌شوند. برادران ارتشی و سپاهی از نماینده‌ها انتظار دارند که این حق و حقوق برای آنها هم لحاظ شود و مکررا این درخواست را مطرح کردند.به گفته نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، با توجه به ارائه این لایحه از سوی دولت مشکل بار مالی نیز در این زمینه وجود ندارد. نمایندگان مجلس این تقاضای تغییر دستورکار مجلس را با 138 رای موافق، 10 مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر به تصویب رساندند بنابراین این لایحه با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد. به گفته‌ محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد



تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 19:58 نويسنده : عرفان ا
کری: با «برجام» و جمعبندی مذاکرات هسته‌ای ایران، منطقه، اسرائیل و جهان امن‌تر شده است.
 ی

وزیر خارجه آمریکا با حضور در شورای روابط خارجی آمریکا به گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخت و به سوالات «ریچارد هاس» مجری این نشست پاسخ داد.


به گزارش فارس،‌ جان کری در ادامه اقداماتش برای قبولاندن «برجام» به سیاستمداران و مردم آمریکا،‌امروز جمعه با حضور در شورای روابط خارجی آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران سخنرانی کرد.

در ابتدای این نشست «ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا از کری پرسید: «از نظر شما ما از توافق هسته‌ای با ایران چه به دست آورده‌ایم و ایران چه به دست آورده است؟».

وزیر خارجه آمریکا جواب داد: «ما در حال کسب ایمنی و امنیت برای اسرائیل و منطقه‌ هستیم که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد».



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 19:56 نويسنده : عرفان ا

 

نقی به اوباما: دوغت بنوش!



تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 19:55 نويسنده : عرفان ا

 

 

 
 
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه تمام سامانه‌های مورد نیاز اعم از موشکی، توپخانه‌ای، راداری و الکترونیکی به‌صورت بومی تولید می‌شود، گفت: گسترش این سامانه‌های دفاعی و پدافندی پیامی جز صلح و دوستی و امنیت برای کشورهای دیگر ندارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در محفل انس با قرآن که در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تمامی مناقشاتی که در کشورهای همسایه وجود دارد آسمان کشور ما امن‌ترین آسمان منطقه است، و افزایش پروازهای عبوری از آسمان کشور از 400 فروند در سال 92 به 1400 فروند رسیده که این تعداد علاوه بر پروازهای داخلی است، و همچنین تایید این موضوع توسط سازمان ایکائو شاهد این امنیت است.
وی ادامه داد: پدافند هوایی امروز در بیش از 3600 نقطه از کشور گسترش دارد، و تمام سامانه‌های مورد نیاز اعم از موشکی، توپخانه‌ای، راداری و الکترونیکی به‌صورت بومی تولید می‌شود، و گسترش این سامانه‌های دفاعی و پدافندی پیامی جز صلح و دوستی و امنیت برای کشورهای دیگر ندارد، و شما می‌بینید که پروازهای بین‌المللی با تعامل و تفاهم و با امنیت از کشور عبور می‌کنند و ما در این فضا حتی رزمایش‌های نظامی را هم بدون هیچ اتفاقی به انجام می‌رسانیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان گفت: این امنیت و ثبات حاصل تلاش و زحمات همه همکاران عزیز در جای جای کشور است.



تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 19:54 نويسنده : عرفان ا

وزیر خارجه آمریکا با حضور در شورای روابط خارجی آمریکا به گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخت و به سوالات «ریچارد هاس» مجری این نشست پاسخ داد.

به گزارش فارس،‌ جان کری در ادامه اقداماتش برای قبولاندن «برجام» به سیاستمداران و مردم آمریکا،‌امروز جمعه با حضور در شورای روابط خارجی آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران سخنرانی کرد.

در ابتدای این نشست «ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا از کری پرسید: «از نظر شما ما از توافق هسته‌ای با ایران چه به دست آورده‌ایم و ایران چه به دست آورده است؟».

وزیر خارجه آمریکا جواب داد: «ما در حال کسب ایمنی و امنیت برای اسرائیل و منطقه‌ هستیم که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد».

وزیر خارجه آمریکا در این سخنرانی با اشاره به «برجام» گفت: موضوع آن نیست که پس از ۱۵ سال چه اتفاقی خواهد افتاد موضوع آن است که اگر ما این توافق را نپذیریم فردا چه اتفاقی می‌افتد».

دیپلمات ارشد آمریکایی در ادامه درباره مفاد «برجام» و جمعبندی مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد:‌«هیچ چیزی در این توافق بر اساس و مبتنی بر اعتماد نیست. هیچ چیز. ما ساده لوح نیستیم».

جان کری با تاکید بر اینکه توافق کنونی مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی خواهد شد، گفت: «اگر ما خواهان عقب راندن ایران هستیم، ما باید علیه ایرانی که سلاح اتمی ندارد این کار را انجام خواهیم داد. با توافق کنونی طی ۱۰ سال آینده زمان گریز هسته‌ای یک سال یا بیشتر خواهد بود».

وزیر خارجه دولت اوباما باز هم در ادامه ادعاهای آمریکاییها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که ما بر اساس این توافق، اطلاعات کافی از برنامه هسته‌ای این کشور و به دسترسیهای خاص دست یافتیم و برای سالها برنامه هسته‌ای آنها با محدودیتهایی همراه شده است.

کری با اشاره به مفاد «برجام» افزود: ما یک قرار و مدار و ترتیبات بی نظیری داریم که بر اساس آن یکی از کشورها(یکی از اعضای گروه ۱+۵) می‌توانند بهخ شورای امنتی سازمان ملل رجوع کرده و برای بازگرداندن تحریم‌ها رای‌گیری انجام دهند.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه با برشمردن محسنات «برجام» برای متحدان ایالات متحده گفت: اکنون ما این توانایی را خواهیم داشت که منطقه خلیج فارس و اسرائیل را برای به عقب راندن و مقابله با ایران متحد کنیم.

دیپلمات ارشد آمریکایی با هشدار به کنگره این کشور گفت اگر ما توافق هسته‌ای ایران را تایید نکنیم و آن را رد کنیم، بدون داشتن هرگونه جایگزینی، به خانه اول بازمی‌گردیم.

جان کری همچنین ادعا کرد: من به شما نمی‌گویم که ایران تقلب نخواهد کرد چون من این موضوع را نمی‌دانم اما ما این توانایی را داریم که بدانیم آنها در حال انجام چه کاری هستند.

او بار دیگر این موضوع تکراری را مطرح کرد که با «برجام» و جمعبندی مذاکرات هسته‌ای ایران، منطقه، اسرائیل و جهان امن‌تر شده است.

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با هشدار درباره «جایگزینهای موجود در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران» گفت: اکنون انتخاب از بین ایجاد یک سیستمی است که به ما آگاهی و دانش(درباره برنامه هسته‌ای ایران) می‌دهد یا رفتن به جنگ است.



تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394 ا 20:58 نويسنده : عرفان ا
زن انتحاری وابسته به گروه تکفیری داعش که قصد عملیات انتحاری داشت دستگیر شد.
به گزارش مشرق، یک عضو جهاد نکاح سعودی که قصد داشت در پی اقدامات تروریستی گروه تکفیری داعش عملیات انتحاری را در بین نیروهای مردمی عراق انجام دهد دستگیر شد.

این تروریست داعشی مواد منفجره را به گونه ای که بار دار به نظر برسد با خود حمل می کرد از چشمان مجاهدان حشد الشعبی دور نماند و در انجام هدف شوم خود ناکام ماند.

دستگیری زن انتحاری داعشی+عکس


تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394 ا 1:17 نويسنده : عرفان ا
آمریکا رآکتور اراک را با بتن پر می‌کند
پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
مرجع : مشرق
بر اساس بند سوم ماده دوم پیوست اول، هسته یا دیگ رآکتور اراک، می‌بایست برای اطمینان طرف غربی از عدم استفاده میله‌های سوخت، با بتن پر شود.
آمریکا رآکتور اراک را با بتن پر می‌کند

به گزارش افکارنیوز، مذاکرات ایران با 1+5 در وین، به ایستگاه پایانی رسید و طرفین به مذاکرات وین، رضایت دادند. متن مذاکرات به همراه 5 پیوست درباره جزئیات فنی و اجرایی در همان روز نهایی شدن مذاکرات، منتشر شد.

در ماده دو (B) پیوست اول مذاکرات وین، توضیحات و جزئیاتی درباره بازطراحی رآکتور آب‌سنگین اراک منتشرشده است، جزئیاتی که نشان می‌دهد اگرچه رآکتور آب‌سنگین اراک در جای خود قرار دارد، لکن دیگر آب‌سنگین نام ندارد بلکه فنّاوری جدیدی است که توسط غرب وارد می‌شود و عملاً دانشمندان هسته‌ای نقشی در این بازطراحی ندارند و فنّاوری وارداتی است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394 ا 1:3 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.