عثمان طه کیست؟

«عثمان طه» حافظ برجسته و شهیر معاصر سوری است که کتابت قرآن کریم توسط او در دو دهه قبل باعث تحول در زمینه رسم الخط و چاپ قرآن کریم در جهان اسلام شد. این استاد سوری، در دهه هفتاد میلادی کتابت قرآنی را به خط نسخ به پایان رساند. نخستین چاپ این قرآن در قطع رحلی در سال ۱۴۰۰(ه.ق)  در دمشق انتشار پیدا کرد. کتابت این قرآن طرح سنجیده و برنامه ریزی شده ای دارد. به این معنی که هر صفحه آن پانزده سطر دارد وهر صفحه، با اول یک آیه آغاز شده و به آخر یک آیه ختم می‌گردد و هر جز قرآن در بیست صفحه نوشته شده و با احتساب دو صفحه در اول و دو صفحه در آخر که برای تذهیب و تزیین‌های دیگر در نظر گرفته شده مجموعا در ۶۰۴ صفحه تدوین شده است.

بزرگترین شگفتی این کتابت در همین نظم و صفحه‌بندی آیات است؛ به نحوی که این استاد سوری قرآن موفق شده طولانی‌ترین آیه قرآن کریم را در یک صفحه جای بدهد. ویژگی بعدی این کتابت اعراب‌گذاری دقیق و کامل است و تقریبا هیچ خطی از این لحاظ به کاملی عثمان طه نیست؛ گرچه همین اعراب‌گذاری گاهی خواندن قرآن را برای عموم مردم مشکل می‌کند

قرآن عثمان طه خیلی زود در تمام کشورهای اسلامی پخش و منتشر شد و تقریبا تمام خطوط و کتابت‌های دیگر را منسوخ کرد و الان با گذشت چهار دهه از عمر کتابت آن، هنوز رایج‌ترین کتابت قرآن به شمار می‌رود.

 



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ا 20:41 نويسنده : عرفان ا
تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ا 20:40 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم در گزارشی به برخی زوایای پنهان جنگ یمن پرداخته است.

این رسانه نوشته است: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ،به فاصله چند ساعت پس از آنکه از توقف  عملیات نظامی این کشور در یمن خبر داده بود به ناگاه از ادامه نقش این کشور خبر داد که این نشان دهنده فشار سعودی ها است.
 
یک منبع آگاه به رای الیوم گفت سعودی ها از این تصمیم امارات به شدت شوکه و آزرده خاطر شده اند.
 
این رسانه می نویسد: قرقاش در حالی از تحریف سخنان خود حرف زده و گفته است: "ما در جنگ هستیم و این باعث تاسف است که بخشهایی از سخنان من به خاطر اهداف خارجی تحریف شده است"؛ که واقعیت این است که سخنان وی از خبرگزاری رسمی امارات نقل شده است. به طور حتم این تغییر موضع  در چارچوب اطمینان بخشی به عربستان و کاستن از حجم خشم آن است.

 



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ا 20:39 نويسنده : عرفان ا
تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ا 20:38 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فعال افشاگر عربستانی از وضع بسیار بد نظامیان این کشور در مناطق مختلف درگیری خبر داد.  

«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پردۀ خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده است، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: نیروهای ارتش سعودی به صورت روزانه از طرف‌های مختلف هدف حمله قرار می‌گیرند، و در این حملات شماری کشته و یا مجروح می‌شوند. 
 
مجتهد تأکید کرد روحیۀ سربازان سعودی در وضعی بسیار بد است.


تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ا 20:37 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - حاج محمد اسماعیل دولابی



تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ا 21:5 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - لیمو شیرین ...



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 ا 8:41 نويسنده : عرفان ا

 

هرساله پس از ماه مبارك رمضان، بسیاری از افراد افزایش وزن پیدا می‌كنند یا ضعیف ‌شده یا دچار بیماری‌های گوارشی می‌شوند كه پرخوری و رژیم غذایی نادرست دلیل عمده این عوارض است.
به گزارش مشرق، ماه رمضان فرصت مناسبی برای پاکسازی روح و جسم است. در این ماه معنوی شما می‌توانید به فكر پاكسازی بدنتان از سموم باشید. روزه‌داری علاوه بر اینکه موجب ارتقای سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی افراد می‌شود، آدابی دارد که رعایت آنها به‌ خصوص در زمینه تغذیه، موجب بهره‌‌وری بیشتر از فواید معنوی و بهداشتی در این ماه می‌شود. در طول روزه‌داری، دستگاه گوارش برای چند ساعت خالی می‌مانر واقع این دستگاه و دیگر دستگاه‌هایی که به نحوی در هضم و جذب مواد غذایی دخالت دارند، استراحت می‌کنند و پس از روزه‌داری به نحو بهتری اعمال خود را انجام می‌دهند. اما هرساله پس از ماه مبارك رمضان، بسیاری از افراد افزایش وزن پیدا می‌كنند یا ضعیف ‌شده یا دچار بیماری‌های گوارشی می‌شوند كه پرخوری و رژیم غذایی نادرست دلیل عمده این عوارض است.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ا 19:17 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - طب اسلامی

 



تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ا 19:14 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی "وطن"، "سامی العریدی،" مفتی سابق گروه تروریستی "جبهه النصره" با استناد به سخنان کسانی که آنان را علمای مسلمان نامید، جنگ علیه علویان سوریه را خواستار شد. البته او توضیح نداد که منظورش، تنها، جنگ با افراد مسلح علوی است یا غیر نظامیان علوی را نیز شامل می شود.    

العریدی گفت: امام غزالی گفته است که باید مانند مرتدان با آنان رفتار شود؛ لذا واجب است زمین از آنان پاکسازی شود.

وی، با استناد به گفته های پیامبر تکفیری ها یعنی ابن تیمیه، ادعا کرد ابن تیمیه نیز گفته است که آنان (علویان)، از یهود، نصاری و حتی بسیاری از مشرکین، کافرترند. لذا زیان آنان برای امت محمد (ص) بزرگتر از ضرر کفار محارب می باشد. 


برچسب‌ها: اخبار روز , داعش , سوریه , مفتی وهابی 


تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ا 19:13 نويسنده : عرفان ا
 
نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس و نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس دهم فرمودند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، باید دید هر حرکت دولت در زمینه‌ی اقتصادی، در کجای جدول اقتصاد مقاومتی قرار دارد، تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است، شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست. 
ایشان افزودند: مسئله‌ی فرهنگ، مسئله‌ی مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد مهم‌تر است، من در مسئله‌ی فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی. 
رهبر انقلاب تصریح کردند: احترام و وقار مجلس باید محفوظ باشد، یکی از چیزهایی که این اقتدار را تأمین می‌کند نظارت مجلس بر خویشتن است، اگر مجلس نظارت کرد و جلوی لغزش نماینده را گرفت و نماینده توانست پاکیزگی و طهارت خود را حفظ کند، زبانش باز خواهد بود و هر جا نقطه اشکالی دید بیان می‌کند.

برچسب‌ها: اخبار روز , امام خامنه ای 


تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ا 19:12 نويسنده : عرفان ا

 

همرزم شهید صادق شیبک با بیان اینکه صادق قبل از شهادت غریب به ۴۰ تکفیری را در جنگ تن به تن به هلاکت رسانده بود گفت: شهامت وی در منطقه آنقدر بالا بود که تا چند قدمی تانک‌های دشمن پیش می‌رفت و آنها را منهدم می‌کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، 40 روز از شهادت شهید صادق شیبک می‌گذرد و این روزها دوستان و همرزمانش هنوز باور ندارند یکی از بهترین یارانشان به آسمان پر کشید و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوی حق شتافت.

 



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:42 نويسنده : عرفان ا

 

ارنست مونیز می‌گوید زیر پا گذاشته شدن توافق هسته‌ای توسط دولت بعدی آمریکا به نفع اعضای 1+5 نیست و باید هر طور که شده، ایران را به توافق هسته‌ای پایبند نگاه داشت. خبرگزاری فارس: «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا و از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای این کشور در گفت‌گو با بلومبرگ، نسبت به تبعات اجرایی شدن شعارهای سیاسیون آمریکا در خصوص پاره کردن توافق هسته‌ای و یا مذاکره مجدد با ایران برای رسیدن به توافقی جدید هشدار داده و آن را به ضرر منافع 1+5 دانسته است.

مجری بلومبرگ که در ارتباط زنده ویدئویی با مونیز مصاحبه می‌کرد، به گفته‌ ترامپ در خصوص لزوم مذاکره مجدد با ایران برای توافقی بهتر و پایفشاری ایران بر دیده شدن برجام به عنوان سندی منضم به قطعنامه شورای امنیت اشاره کرد و پرسید: «آیا توافق در خطر است؟»

ارنست مونیز پاسخ داد: «من به اظهارنظرهای شخصی واکنش نشان نمی‌دهم ولی موضع مشخص ما این است که آمریکا و دیگر اعضای 1+5 به توافقی رسیدند که عملی شدن تمایلات ایران برای دستیابی به سلاح اتمی را به صورت موثری به تعویق انداخت.»



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:42 نويسنده : عرفان ا

 

زیاده روی در مصرف قند مانند هر نوع افراطی دردسرها و علائمی دارد. اگر شما هم با این 8 علامتی که اشاره می کنیم مواجه هستید یعنی زمان آن رسیده است که مصرف قند را کاهش دهید. لطفا با ما همراه باشید. 8 علامتی که نشان می دهد قندتان لب مرز است!

تا حالا دقت کرده اید که با یک فنجان چای چند حبه قند می خورید؟ به نظر خودتان عاشق قند و شیرینیجات هستید؟ روزانه چه میزان مواد قندی مصرف می کنید؟

 



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:41 نويسنده : عرفان ا
 
 

خبرگزاری فارس: مسکو سلاح‌های تهاجمی در اختیار ایران قرار نمی‌دهد

چمیزوف در مصاحبه با روزنامه «کامرسانت» در اینباره گفت: «در حالیکه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وجود دارد، روسیه تنها تسلیحاتی را در اختیار ایران قرار می‌دهد که شامل تحریم‌ها نشود. بعنوان مثال سامانه موشک دفاع هوایی اس-300. ما هرگز توافقات بین‌المللی را نقض نکرده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد».

روسیه و ایران از قبل قراردادی را برای تحویل سامانه اس 300 به ایران امضا کرده‌اند و بخش اول این محموله تحویل داده شده است.

رئیس روس‌ تک ادامه داد که روسیه چهار بخش از سامانه اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل می‌دهد.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس-300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال این تصمیم مسکو، از طرف روسی به دادگاه بین المللی شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز 24 فروردین سال گذشته با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد و از چندی قبل روند تحویل این سامانه به ایران آغاز شده است.



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:29 نويسنده : عرفان ا
 
 

خبرگزاری فارس: مسکو سلاح‌های تهاجمی در اختیار ایران قرار نمی‌دهد

چمیزوف در مصاحبه با روزنامه «کامرسانت» در اینباره گفت: «در حالیکه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وجود دارد، روسیه تنها تسلیحاتی را در اختیار ایران قرار می‌دهد که شامل تحریم‌ها نشود. بعنوان مثال سامانه موشک دفاع هوایی اس-300. ما هرگز توافقات بین‌المللی را نقض نکرده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد».

روسیه و ایران از قبل قراردادی را برای تحویل سامانه اس 300 به ایران امضا کرده‌اند و بخش اول این محموله تحویل داده شده است.

رئیس روس‌ تک ادامه داد که روسیه چهار بخش از سامانه اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل می‌دهد.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس-300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال این تصمیم مسکو، از طرف روسی به دادگاه بین المللی شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز 24 فروردین سال گذشته با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد و از چندی قبل روند تحویل این سامانه به ایران آغاز شده است.



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:29 نويسنده : عرفان ا
 
 

خبرگزاری فارس: مسکو سلاح‌های تهاجمی در اختیار ایران قرار نمی‌دهد

چمیزوف در مصاحبه با روزنامه «کامرسانت» در اینباره گفت: «در حالیکه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وجود دارد، روسیه تنها تسلیحاتی را در اختیار ایران قرار می‌دهد که شامل تحریم‌ها نشود. بعنوان مثال سامانه موشک دفاع هوایی اس-300. ما هرگز توافقات بین‌المللی را نقض نکرده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد».

روسیه و ایران از قبل قراردادی را برای تحویل سامانه اس 300 به ایران امضا کرده‌اند و بخش اول این محموله تحویل داده شده است.

رئیس روس‌ تک ادامه داد که روسیه چهار بخش از سامانه اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل می‌دهد.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس-300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال این تصمیم مسکو، از طرف روسی به دادگاه بین المللی شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز 24 فروردین سال گذشته با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد و از چندی قبل روند تحویل این سامانه به ایران آغاز شده است.



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:29 نويسنده : عرفان ا
 
 

خبرگزاری فارس: مسکو سلاح‌های تهاجمی در اختیار ایران قرار نمی‌دهد

چمیزوف در مصاحبه با روزنامه «کامرسانت» در اینباره گفت: «در حالیکه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وجود دارد، روسیه تنها تسلیحاتی را در اختیار ایران قرار می‌دهد که شامل تحریم‌ها نشود. بعنوان مثال سامانه موشک دفاع هوایی اس-300. ما هرگز توافقات بین‌المللی را نقض نکرده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد».

روسیه و ایران از قبل قراردادی را برای تحویل سامانه اس 300 به ایران امضا کرده‌اند و بخش اول این محموله تحویل داده شده است.

رئیس روس‌ تک ادامه داد که روسیه چهار بخش از سامانه اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل می‌دهد.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس-300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال این تصمیم مسکو، از طرف روسی به دادگاه بین المللی شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز 24 فروردین سال گذشته با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد و از چندی قبل روند تحویل این سامانه به ایران آغاز شده است.



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:29 نويسنده : عرفان ا
 
 

خبرگزاری فارس: مسکو سلاح‌های تهاجمی در اختیار ایران قرار نمی‌دهد

چمیزوف در مصاحبه با روزنامه «کامرسانت» در اینباره گفت: «در حالیکه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وجود دارد، روسیه تنها تسلیحاتی را در اختیار ایران قرار می‌دهد که شامل تحریم‌ها نشود. بعنوان مثال سامانه موشک دفاع هوایی اس-300. ما هرگز توافقات بین‌المللی را نقض نکرده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد».

روسیه و ایران از قبل قراردادی را برای تحویل سامانه اس 300 به ایران امضا کرده‌اند و بخش اول این محموله تحویل داده شده است.

رئیس روس‌ تک ادامه داد که روسیه چهار بخش از سامانه اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل می‌دهد.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس-300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال این تصمیم مسکو، از طرف روسی به دادگاه بین المللی شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز 24 فروردین سال گذشته با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد و از چندی قبل روند تحویل این سامانه به ایران آغاز شده است.



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:29 نويسنده : عرفان ا
 
 
رهبران انقلاب های بزرگ دنیا تنها یک یا دو نقش از سه نقش متفاوت در امر رهبری انقلاب را به انجام رسانیدند، اما امام هم تعیین کننده خط مشی فکری انقلاب بودند و هم توده مردم را بسیج کردند. به گزارش مشرق، در طول تاریخ بشریت همواره بوده اند حرکت های عظیم مردمی که خواستار تغییر وضع موجود بوده و فکر و خیال سرنگونی نظام حاکم و حرکت به سمت ایده آل های خود را در سر می پرورانده اند. از این رو با همراهی همفکران و جلب حمایت توده ی عظیم مردم و آگاه کردن آنان از مقصد و هدف خود در صدد براندازی رژیم موجود و روی کار آوردن مطلوب خود بوده اند.

 



تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 ا 20:28 نويسنده : عرفان ا

افسران - آل سعود وهابی : لعنت خدا و پیامبر خدا و ائمه بقیع بر تو باد



تاريخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395 ا 19:40 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - ممنوعیت سرمایه گذاری در ایران و تبادل مالی تا سال ۲۰۳۱
 
 
 
 
 
 
 
 به گزارش سرویس بین المل پایگاه 598، آدام زوبین معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های اصلی علیه ایران همچنان پابرجاست و واشنگتن هیچ برنامه‌ای ندارد تا به ایران اجازه دهد به نظام مالی آمریکا دسترسی پیدا کند.


تاريخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395 ا 19:39 نويسنده : عرفان ا
 

 

اتاق خبر 24

پایگاه خبری سعودی شورای روابط بین الملل کشورهای خلیج فارس آنچه را که تلاش ایران برای سیاسی کردن حج و اقدامات قومی و فرقه ای خوانده را محکوم کرد.این شورای تاکید کرد که حق عربستان برای مقابله با هرگونه سیاسی کردن حج سالانه و برهم زدن تامین امنیت حجاج محفوظ است.طارق بن خلیفه آل شامری رئیس شورای روابط بین الملل خلیج فارس و رئیس بخش رسانه انجمن عرب در ادعایی گزاف ایران را به انجام اقدامات تروریستی در خلال مراسم حج سالهای گذشته متهم کرد.وی مدعی شد: ایران در حج سالهای گذشته چندین بار امنیت زائران را با اقدامات تروریستی نشانه رفته است.وزیر خارجه عربستان روز یک شنبه در نشست خبری با وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به سوالی درباره مسأله حج و حجاج ایرانی مدعی شد عربستان هیچ فردی را از حضور در عربستان برای حج عمره و تمتع منع نمی‌کند اما ایران امسال از امضای توافق‌نامه مربوط به برگزاری مراسم حج سر باز زده و خواستار اجرای اقدامی شبیه به تظاهرات بوده که مراسم حج را سیاسی کند.مقامات ایرانی پس از چند روز مذاکره با مقامات سعودی روز یک شنبه اعلام کردند که به دلیل کارشکنی ریاض و مسائل مهمی از قبیل عدم تضمین امنیت جانی حجاج، زائران ایرانی امسال نمی‌توانند به حج تمتع مشرف شوند.سال گذشته به دلیل بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم حج، صدها نفر از حجاج بیت الله الحرام طی چند حادثه از جمله فاجعه منا و سقوط جرثقیل جان خود را از دست دادند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395 ا 19:37 نويسنده : عرفان ا

افسران -  راهبرد نفوذ چه هدفی را دنبال می کند؟



تاريخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395 ا 19:36 نويسنده : عرفان ا
 
با رژیم سیب‌زمینی در 3 روز 5 کیلو لاغر شوید
می‌توان به کمک رژیم ماست و سیب زمینی در عرض 3 روز 5 کیلو گرم کاهش وزن را تجربه کرد.
 
سیب زمینی با رژیم سیب‌زمینی در 3 روز 5 کیلو لاغر شوید
 
به این مطلب امتیاز دهید
100%0%
 
 
 
 

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با پیروی از برنامه غذایی کم کالری و سالم و انجام فعالیت‌های ورزشی منظم می‌توان از چاقی پیشگیری کرد اما گاهی اوقات بر اثر مشغله‌های زندگی در محیط کار به طور تدریجی افراد چاق می‌شوند. انتخاب رژیم غذایی مناسب بهترین روش برای کاهش وزن سریع و سالم است.

 

در اینجا رژیمی را به شما معرفی می‌کنیم که در 3 روز 5 کیلو گرم از اضافه وزن شما را کاهش می‌دهد. توجه داشته باشید این رژِیم کمی سخت است و به افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن توصیه نمی‌شود.

 

روز اول

صبحانه: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

ناهار: 2 سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: 2 فنجان ماست

 

روز دوم

صبحانه: یک فنجان ماست

ناهار: 2 سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

 

روز سوم

صبحانه: یک سیب زمینی پخته بدون نمک

ناهار: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: یک فنجان ماست



تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395 ا 17:53 نويسنده : عرفان ا

گر فواید دانه های هندوانه را بدانید آن ها را دور نخواهید انداخت؛ پس دانه ها را جدا کنید و بجوشانید، نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.

 
جوشانده دانه های هندوانه وخواص شگفت انگیز آن روزهای گرم سال آرام آرام از راه می رسند. در هوای گرم شاید هیچ روشی بهتر از خوردن برش هایی از هندوانه نتواند گرمای هوا و خستگی ناشی از آن را از تن ما بیرون کند. هندوانه ها با پوست های تُرد و سبز رنگ و پالپ های قرمز آبدارشان، بسیار مناسب فصل گرما هستند؛ اما وقتی شما از این میوه خوشمزه می خورید، به دانه های کوچک آن توجهی نمی کنید و آن ها را جدا کرده و دور می اندازید و دلیل آن هم این می تواند باشد که فواید و مزایای دانه های هندوانه هنوز هم برای بسیاری از ما ناشناخته است. 
  

 



تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:48 نويسنده : عرفان ا

 

در روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» و در سالگرد عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای درجه سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
 
نظم خاص دانش آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) در این مراسم مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
 
عکس از مشرق:


تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:48 نويسنده : عرفان ا

 

اندیشکده آمریکایی بروکینگز در گزارشی به قلم «سوزان مالونی» مدیر مرکز سیاست خاورمیانه سابان در اندیشکده راهبردی بروکینگز آمریکا با عنوان «آیا گره توافق هسته‌ای ایران باز شده است؟ دوباره فکر کنید» به نارضایتی طرف ایرانی از توافق هسته‌ای پرداخت و نوشت: افزایش شکایت‌های تهران نشان‌دهنده این است که توافق امضا شده در جولای ۲۰۱۵ دقیقا همان کاری را می‌کند که هدف طرف آمریکایی بوده است و این ما را خوشحال می‌کند.



تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:47 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - امروز فرمانده ایستاد....

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.

 



تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:46 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - سربلندی ایران مدیون مراقبت‌ های مقام معظم رهبری است

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز انقلاب، خود را مدیون مدیریت انقلابی امام خمینی (ره) می‌داند، اظهار داشت: مدیریت انقلابی، مدیریت حجت‌الاسلام شهید میثمی است که جنس خود شماست؛ شخصی که نماینده امام (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیاء بود اما هیچ وقت سوار ماشین بیت‌المال نشد و عبا را روی دست انداخته و در جاده‌ها از غرب به جنوب و از جنوب به جبهه‌های گوناگون سوار ماشین بین راهی شده و خود را به مقصد می‌رساند.

 



تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:46 نويسنده : عرفان ا

 

جلیلی با اشاره به حد یقف نداشتن زیاده خواهی های امریکا به اظهارات مقامات امریکا در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از ترور شهید مصطفی بدرالدین ملاحظه کردید که اصلی ترین حامیان تروریسم در دنیا به پیام تسلیت مقامات ایرانی در این رابطه واکنش نشان دادند و گفتند انتظار نداشتیم این کار صورت بگیرد! یعنی میخواهند هم مصداق تروریسم را مشخص کنند و هم مشخص کنند که برای چه کسی پیام تسلیت داده شود یا نشود!

جلیلی در پایان با اشاره به حد یقف نداشتن زیاده خواهی های امریکا به اظهارات مقامات امریکا در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از ترور شهید مصطفی بدرالدین ملاحظه کردید که اصلی ترین حامیان تروریسم در دنیا به پیام تسلیت مقامات ایرانی در این رابطه واکنش نشان دادند و گفتند انتظار نداشتیم این کار صورت بگیرد! یعنی میخواهند هم مصداق تروریسم را مشخص کنند و هم مشخص کنند که برای چه کسی پیام تسلیت داده شود یا نشود!



برچسب‌ها: 


تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1395 ا 21:45 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.