افسران - اللهم ارزقنا شهادت

 



تاريخ : یک شنبه 23 اسفند 1394 ا 13:36 نويسنده : عرفان ا
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگار ما از شهر نورنبرگ آلمان تصاویری از پراید هاچ‌بک اصل کره برای ما ارسال کرده است.این خودرو با قیمت حدود یک میلیون تومان در این کشور معامله می‌شود. 


منبع:رسول صلح جو-آلمان(نورنبرگ)


پراید در آلمان! / قیمت یک ملیون تومان + تصاویر

پراید در آلمان! / قیمت یک ملیون تومان + تصاویر

 



تاريخ : یک شنبه 23 اسفند 1394 ا 13:35 نويسنده : عرفان ا
 
اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا گرفتگی رگها پس از این شما را آزار نخواهد داد.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  برای بازشدن رگ های قلبتان فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد.
 
طرز تهیه :
تعداد 30 حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش (شیرازی) با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید، در هم زن (میکسر) بریزید. پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته ی مهم : فقط و فقط، یک بار جوش بخورد). پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.
 
مصرف :
همانطور که قبلا نیز گفته شد، روزانه نصف استکان (معادل 30 CC) از این مایع به اختیار خود تان قبل یا بعد از غذاهای اصلی میل نمایید. پس از سپری شدن سه (3) هفته از مصرف مداوم این
عصاره ی طبیعی، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است. تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خودباز خواهد گشت.
 
به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره ی سه هفته ای، شما باید هشت (8) روز استراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود. این دوره ی درمان، ارزان، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد.
 
بوی سیر :
با خوردن این مایع، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد (امتحان کنید).
 
خواص شربت :
نیروهای شفا بخش سیر و لیموترش، کاملا خود را پس از مصرف این عصاره، نشان می دهند. افرادی که رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا این که مشکل (LDL) که مبتلا به کلسترل بد چربی خون دارند، می توانند ؛ شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند.
 
به فعالیت های بدنی، ورزش پرداخته، زیرا انسداد رگهای آنها، از بین رفته است. همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان (دندان کروچه) داشته و یا جرم دندان دارند، مفید است. در آخر توصیه می کنیم برای اینکه سیر را پوست بکنید، در کاسه ای آب ریخته و پس از آن پوست سیر را به راحتی از آن جدا کنید.


تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ا 1:20 نويسنده : عرفان ا
 

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون پرس تی وی، «اسکات بنت،» افسر سابق ارتش آمریکا، حوادث 11 سپتامبر سال 2011 را کار سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و عربستان دانست.
او در گفتگو با این شبکه از شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا گفت:« حکم اخیر دادگاه آمریکا درباره تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازده سپتامبر سبب می شود فرصتی جدید برای تحقیقات در این خصوص فراهم  شود. این تحقیقات می تواند به روشن شدن ماهیت واقعی این حملات منجر شود. روز به روز اطلاعات بیشتری درباره 11 سپتامبر به دست می آید. 
وی افزود: باید ماهیت این حملات روشن شود. باید مسببان اصلی آن‌ها مشخص شوند. باید مشخص شود آیا از نظر مهندسی و معماری، چنین حمله ای و اینگونه سقوط برج های دو قلو امکان پذیر است؟ این حوادث، دسیسه‌ای حساب‌شده بوده‌اند.

برچسب‌ها: ستارگان ایران کهن , آمریکا , عربستان , 11سپتامبر 


تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ا 1:18 نويسنده : عرفان ا
 

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی چمزوف،» رئیس شرکت دولتی روستک روسیه، اعلام کرد نخستین محموله سامانه های دفاع هوایی «اس-300» در ماه اوت یا سپتامبر 2016 (حدود 6 ماه دیگر) به ایران ارسال خواهد شد. وی این اظهارات را در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال بیان کرد.


تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ا 1:17 نويسنده : عرفان ا

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع مزدوران رژیم آل سعود در شهر ذباب، بیست و سه تن به هلاکت رسیدند و پنجاه تن دیگر زخمی شدند. در این حمله یکی از فرماندهان مزدوران رژیم آل سعود به نام سالم مبارک نیز به هلاکت رسید.

 
شهر ذباب در استان تعز یمن واقع شده است.


تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ا 1:16 نويسنده : عرفان ا
 
 

 


افسران - شمخانی هم به منتقدین اقتصاد دولت پیوست ...


تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ا 1:16 نويسنده : عرفان ا
 
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند؛

 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند. 
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:  
بسم الله الرّحمن الرّحیم 
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی دامت برکاته 
اکنون که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای طبسی رحمةالله علیه پس از سالها تلاش مخلصانه و موفق در خدمتگزاری به بارگاه مبارک و منور حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به سرای باقی شتافته و در جوار مضجع شریف آرمیده‌اند، جنابعالی را که خود نشأت‌یافته‌ی آن دیار پر برکت، و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم و توجه آن جناب را به نکاتی معطوف می‌دارم: 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:55 نويسنده : عرفان ا
 

بابک زنجانی به اعدام محکوم شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نود و سومین نشست خبری خود درباره حکم بابک زنجانی گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم نفتی دیگر در دادگاه بدوی صادر شده است. دادگاه آنها را مفسد فی الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است.

 

 



تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:55 نويسنده : عرفان ا
 

ڪجا گلهاے پر پر میفروشند؟ شهادت را مڪرر میفروشند؟ دلم در حسرت پرواز پوسید ڪجا بال کبوتر میفروشند...؟

افسران - ڪجا گلهاے پر پر میفروشند؟
شهادت را مڪرر میفروشند؟
دلم در حسرت پرواز پوسید
ڪجا بال کبوتر میفروشند...؟

 



تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:53 نويسنده : عرفان ا
ارتش ایران همواره به رشادت تکاوران و نیروهای ویژه خود می بالد. افتخار نیروهای ویژه ارتش، شهید سرلشگر حسن آبشناسان است. این شهید در طی سالهای 1339 تا 1356، بسیاری از دوره های کماندویی، چتر بازی، جنگ های نامنظم، تاکتیک های حمله با حداقل نفرات، نفوذ به خاک دشمن و... را در داخل و خارج کشور طی کرده و همگی را موفقیت پشت سر گذرانده بود. پس از شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق وی در مقام فرماندهی یک تیپ کامل از نیروهای نوهد، نامه ای برای صدام فرستاد. مضمون این نامه اینچنین بود:

زبده ترین نیروهای ویژه جهان/ کلاه سبزهای



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:44 نويسنده : عرفان ا

افسران - ارزش...



تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:42 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، "حمد بن عیسی آل خلیفه،" پادشاه بحرین مدعی شد: "توازن قدرت در خاورمیانه میان میانه روها و افراط گرایان به اسرائیل بستگی دارد. اسرائیل نه تنها قادر است از خود دفاع کند، بلکه می تواند از عقاید میانه روها و همچنین کشورهای عربی دفاع کند."
 
وی این اظهارات را در دیدار با "مارک شنایر،" خاخام صهیونیست و رئیس بنیاد موسوم به "تفاهم نژادی" مستقر در نیویورک در کاخ پادشاهی در منامه بیان کرد. این خاخام برای بررسی تحولات خاورمیانه با پادشاه بحرین دیدار کرد. وی پیشتر نیز دو بار با حمد بن آل خلیفه دیدار کرده بود.
پادشاه بحرین در این دیدار مدعی شد اتحادیه عرب نیز باید همانند شورای همکاری خلیج فارس، حزب الله را در فهرست به اصطلاح تروریسم خود قرار دهد. 
 
وی در دیدار با این خاخام صهیونیست گفت: آغاز روابط دیپلماتیک بین برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تنها به زمان نیاز دارد.


تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:41 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - ASHURA
 صورت خیس خودش را طرف چاه گرفت
آسمان تیره شد از بسکه دل ماه گرفت

بر سر سفره کمی درد دل خود را گفت
یک نفس گفت ؛ ولی آینه را آه گرفت

راه افتاد میسحا که نفس تازه کند
زیر سنگینی گامش نفس راه گرفت

خانه آوار شد و روی قدم هاش افتاد
اشک هی آمد و تا پای قدمگاه گرفت

سمت در رفت ولی در به تقلّا افتاد
و از این حادثه یک فرصت کوتاه گرفت 
 
درب بسته شد و قلاب به پهلوش گرفت
روضه ای شد که دل حضرت درگاه گرفت

باز هم روضه دیوار و در و یک مادر...
باز با دختر خود ذکر "وا اُمّاه " گرفت

لحظه ای بر در این خانه به زانو افتاد
"اشکِ بر فاطمه" را توشه این راه گرفت

وقت رفتن شده بود و سحرش آمده بود
پا شد و جلوه ی "یا فالق الاصباح" گرفت

رفت معشوق خودش را بکشد در آغوش
رفت و وقتی که تنش حالت دلخواه گرفت

بوسه ای زد به سرش تیغ و تنش آتش شد
آتشی که به دل سنگ و پر کاه گرفت

مثل زهرا به زمین خورد و به سجده افتاد
آنچنان که دل محراب و دل ماه گرفت

آه یک دست بر آن فرق شکسته که گذاشت
خم شد و دست به پهلوش به ناگاه گرفت

پا شد و رو به مدینه شد و با فاطمه گفت
عاقبت حاجت خود را اسدالله گرفت

 



تاريخ : دو شنبه 17 اسفند 1394 ا 22:41 نويسنده : عرفان ا

افسران - اهل دوزخ



تاريخ : جمعه 14 اسفند 1394 ا 23:20 نويسنده : عرفان ا

افسران - ...........



تاريخ : جمعه 14 اسفند 1394 ا 23:19 نويسنده : عرفان ا

افسران - گفتم اینجا



تاريخ : جمعه 14 اسفند 1394 ا 23:16 نويسنده : عرفان ا

 



تاريخ : جمعه 14 اسفند 1394 ا 23:15 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - روحانی کنگ فو کار

 آیت‌الله سید رحیم توکل که دارای سابقه فعالیت در رشته ورزشی کونگ‌فو است، با رأی مردم مازندران توانست راهی مجلس خبرگان رهبری شد



تاريخ : جمعه 14 اسفند 1394 ا 23:13 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - پروردگارا ببخش...

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:14 نويسنده : عرفان ا
 
افسران - نتیجه معاشرت با دشمن...

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:13 نويسنده : عرفان ا
 

اقامه نماز عموماً به عنوان رفتار و وظیفه‌ای دینی عنوان می‌شود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تحقیقات مربوط به سلامت، جنبه‌های علمی تأثیر نماز بر سلامتی کشف شده است.

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:12 نويسنده : عرفان ا
عربستان اسرائیل

منابع اطلاعاتی از سفر وزیر خارجه عربستان به تل آویو و توافق بر سر طرحی برای حمله مشترک به سوریه و لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپاتنیک روسیه، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان به‌همراه خالد الحمیدان رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور به اسرائیل سفر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در دیدار وزیر خارجه عربستان با مسئولان اسرائیلی، رئیس موساد و نتانیاهو برای عملیات سعودی و اسرائیلی علیه سوریه و لبنان توافق شده است.

به گزارش اسپاتنیک، مهمترین مسئله که در این سفر مطرح شده است درخواست عربستان از اسرائیل برای دخالت مستقیم در جنوب سوریه است، که در صورت آغاز حمله زمینی به سوریه برای فشار بر حکومت سوریه صورت خواهد گرفت.از سوی دیگر روزنامه فاینانشال تایمز، هفته گذشته فاش کرد که عربستان درصدد اجرای یک طرح برای حمله زمینی به سوریه از جنوب این کشور است که با همکاری ترکیه اجرا خواهد شد.

از سوی دیگر بر اساس گزارش اطلاعاتی که پایگاه «میدیا پارت» آن را منتشر کرد: در صورتی که ترکیه و عربستان تهدیدهای خود مبنی بر دخالت نظامی در سوریه را محقق کنند، سوریه و متحدانش غافلگیری‌های نظامی سنگینی را آماده کرده‌اند که آنکارا و ریاض و همچنین تل‌آویو را به لرزه در خواهد آورد.

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:11 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد انتخابات کشور بر اساس اطلاعیه شماره 91 با سپاس از حضور پرشور و غرورآفرین ملت ایران در انتخابات، نتایج قطعی شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از کل 4500894 آرای ماخوذه را اعلام کرد که به شرح ذیل است:


1. اکبر هاشمی بهرمانی، تعداد رای 2 میلیون و 301 هزار و 492 .
2. محمد آقا امامی،‌ تعداد رای 2 میلیون و 286 هزار و 483.
3. حسن روحانی،‌ تعداد رای 2 میلیون و 238 هزار و 166.
4. محسن قومی،‌ تعداد رای 2 میلیون و 229 هزار و 759.
5. محمد علی موحدی،‌ تعداد رای 2 میلیون و  134 هزار و 963.
6. قربانعلی دری نجف‌آبادی،‌ تعداد رای 2 میلیون و 56 هزار و 427.
7. سید ابوالفضل میرمحمدی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 962 هزار و 944.
8. محمد محمدی نیک،‌ تعداد رای 1 میلیون و 952 هزار و 563.
9. ابراهیم حاج امینی نجف‌آبادی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 904 هزار و 524.
10. سید محمود علوی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 706 هزار و 855.
11. نصراله شاه‌آبادی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 445 هزار و 142.
12. محمد علی تسخیری،‌ تعداد رای 1 میلیون و 442 هزار و 224.
13. محسن اسماعیلی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 422 هزار و 935.
14. محمد حسن زالی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 354 هزار و 756.
15. سید هاشم بطحائی،‌ تعداد رای 1 میلیون و 324 هزار و 344.
16. احمد جنتی،‌ تعداد رای 1  میلیون و 321 هزار و 130.

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:10 نويسنده : عرفان ا
با نگاه به سه انگشت وسط دست چپتان و مقایسه طول آن‌ها می‌توانید شخصیت خود و دیگران را بهتر بشناسید. طول انگشتان نسبت به هم و مقایسه آن‌ها تان دست‌تان راجع به شما می‌گویدمی‌تواند اسرار زیادی را در مورد شما فاش کنند.

اگر انگشت حلقه‌ بلندتر از دو انگشت دیگر باشد آن فرد سخنران خوبی است و می‌تواند با حرف‌های خود دیگران را جذب کند و خود را از شرایط سخت نجات دهد. این افراد تسلیم‌ناپذیر هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا به دیگران کمک کنند. آن‌ها ریسک‌پذیر هستند و در حل کردن مشکلات بسیار ماهر هستند. افرادی که شخصیت‌شان این گونه است مهندسان و سربازان بسیار خوبی می‌شوند و در حل جدول کلمات متقاطع بسیار سریع و هوشمند عمل می‌کنند. 

اگر انگشت اشاره از دو انگشت دیگر بزرگ‌تر باشد، اعتماد به نفس فرد بالا است و گاهی ممکن است به حدی اعتماد به نفس این افراد بالا باشد که مغرور باشند. این افراد لزوما درون‌گرا نیستند اما معمولا از گذراندن وقت با آن‌ها لذت می‌برید. این افراد هدف‌گرا هستند و در شروع یک رابطه عاطفی معمولا خجالتی هستند. این افراد از هر چه که دارند راضی و خوشحال هستند اما همواره برای پیشرفت تلاش می‌کنند. 

اگر طول انگشت اشاره و انگشت حلقه برابر باشد، فرد صلح‌طلب است و تحت هر شرایطی از بحث و جدال دوری می‌کند. این افراد وفادار و مهربان هستند. اما با وجود اینکه بسیار صلح‌طلب هستند هنگام خشم ممکن است ناگهان از کوره در بروند و واکنشی بسیار تند از خود نشان دهند. این افراد به طور معمول خشمی در درون خود دارند که گاهی آن‌ را نشان می‌دهند. در این شرایط باید فورا از آن‌ها فاصله بگیرید و یا پا به فرار بگذارید.



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:6 نويسنده : عرفان ا
 

سالاد وعده غذایی سالمی است که مواد سالم و مغذی زیادی را به بدن می‌رساند. اما برخی از مواد استفاده شده در سالادها از جمله آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی آن قابل حل در چربی هستند و این بدان معنا است که بهتر است آن‌ها را با چربی بخورید تا خواص آن جذب بدنتان شود. 

راهی بسیار آسان، ارزان و در عین حال موثر برای سالم‌تر کردن سالادها، افزودن تخم مرغ به آن‌ها است. از این طریق مواد مغذی بیشتری از مواد موجود در سالاد جذب بدن شما می‌شود. البته نیمرو نباید به سالاد اضافه شود بلکه تخم مرغ باید به صورت آب‌پز یا نیمه‌آب‌پز به سالاد اضافه شود.

 زمانی که شما 1.5 تا3 تخم‌مرغ آب‌پز به سالادتان اضافه می‌کنید سبب می‌شوید که با مصرف سالاد لوتئین و زیگزانتین بیشتر یعنی حدود 4 تا 5 برابر به بدنتان جذب شود. به همین علت سالاد با تخم مرغ نسبت به سالاد بدون تخم‌مرغ بسیار مفیدتر و سالم‌تر است. علاوه بر این مصرف تخم مرغ پخته با سبزیجات نیز برای بدن بسیار مفید است زیرا جذب کاروتنوئید را به بدن افزایش می‌دهد. یادتان باشد که نباید زرده تخم‌مرغ را جدا کنید زیرا زرده تخم مرغ در سالاد بسیار مفید است و چربی موجود در آن سبب جذب مواد مغذی سالاد می‌شود. 

 



تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1394 ا 22:5 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.