در اکثر کشورها، بخش عمده ای از منابع دولت، از طریق اخذ مالیات تأمین می گردد و مالیات یکی از عمده ترین منابع درآمدی دولت است که در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و همچنین بهبود رفاه اجتماعی ابزاری مؤثر و کارآمد محسوب می گردد.

حال آنکه دولت درخصوص همکاری بهتر مودیان به سازمان امورمالیاتی کشور ماموریت داده تا با فرهنگ سازی مناسب در زمینه مالیات ستانی بهترین عملکرد را نسبت به دوره های قبلی داشته باشد.

دراین خصوص سازمان امورمالیاتی کشورجهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه وتقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشدوبا برنامه ریزی حساب شده دراین راه گام برداشته که طی دوسال گذشته از دولت تدبیر و امید با تبلیغات مفید ، برگزاری جشنواره فرهنگ مالیاتی ،تقدیر از مودیان نمونه مالیاتی وتغییر در سازوکارهای مالیات ستانی عملکرد مثبتی ازخودبه نمایش گذاشته است.

در این بین سازمان صدا و سیما با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری،که فرمودند مالیات یک فریضه است و باهمدلی و هم زبانی بهتر می شود به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کرد،حال چندوقتی است که با نمایش سریال مار و پله می خواهددر خصوص فرهنگ سازی پرداخت مالیاتی قدمی هرچندکوچک بردارد.

سریال مار و پله



تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 18:11 نويسنده : عرفان ا

 

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، روز سه‌شنبه بیست‌وششم با حضور گسترده مردم و مسئولین از میدان بهارستان به‌سمت معراج شهدا ادامه برگزار شد.


تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 18:10 نويسنده : عرفان ا

 

یک پزشک طب سنتی عنوان کرد: حجامت در طب سنتی دارای خواصی است که علم نمی‌تواند آن را به طور کامل نفی کند.

دکتر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، در مورد حجامت گفت: در آیات و روایات بسیاری از حجامت به عنوان تازگی و بهار برای بدن یاد شده است که در این زمینه متخصصان علوم قرآنی و حدیث می‌توانند درباره حجامت‌های با تیغ و بدون تیغ به تفسیر دقیق بپردازند و منابع ارزشمندی از خواص آن را شناسایی کنند.این پزشک طب سنتی افزود: در کتبی همچون قانون ابن سینا و خلاصه حکمت و قانون از حجامت سخن گفته شده است و هر روز ابعاد تازه‌ای از این عمل در جهان شناخته می‌شود وی خاطرنشان کرد: در این کتاب‌ها انواع روش‌های خون‌گیری توسط ورید و رگ‌زنی و حجامت با تیغ و بادکش به تنهایی مورد تحلیل قرار گرفته و برای هر یک خواصی را در نظر گرفته‌اند.اصغری اظهار کرد: فصلی در طب سنتی وجود دارد که از ورید خون می‌گیرند در واقع روش‌ها متفاوت است و در حجامت نیز برخی از نواحی بر روی بدن بعد از بادکش شدن، تیغ زده و خون‌گیری می‌شود.وی گفت: گاهی نیز تنها حجامت بدون تیغ سفارش می‌شود که در آن فقط ناحیه‌ای از بدن بیمار را بادکش می‌کنند، هر یک از این روش‌ها برای سلامتی خواصی را در پی دارند که متخصص طب سنتی می‌تواند تجویز لازم برای انواع حجامت را داشته باشد.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 17:57 نويسنده : عرفان ا

 

سال گذشته مجموعاً 3415 آمریکایی شهروندی خود را لغو کردند؛ این رقم بین ژانویه و مارس 2015 معادل 1336 نفر بوده است.

گروه بین‌الملل مشرق-طبق گزارش فصلی اداره مالیات بر درآمد آمریکا که در مجله دفتر ثبت فدرال به چاپ رسیده، بین ژانویه و مارس 2015، 1336 آمریکایی، تابعیت خود را رها کردند .این فهرست شامل شهروندان با اقامت دائمی می‌شود که به موجب قانون انتقال و پاسخ‌گویی الکترونیک بیمه سلامت سال 1996، شهروند آمریکایی تلقی می‌گردند. طبق داده‌های به دست آمده از وزارت خزانه‌داری، این رقم در سه ماهه دوم سال 2013 معادل 1130 نفر بوده است.

تعداد آمریکایی‌هایی که شهروندی آمریکایی را در 2015 رها کردند
سال 2014 مجموعاً 3415 آمریکایی\T شهروندی خود را لغو کردند


تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 17:50 نويسنده : عرفان ا

سه چیز زیباست ...

1- بی خبر دعایت کنند ...

2- نبینی نگاهت کنند...

3- ندانی و یادت کنند...

دعیتان میکنم به خیر، نگاهتان میکنم به پاکی و یادتان میکنم به نیکی...

حلول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند متعال بر همه دوستان عزیزم مبارک باد...



تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 17:49 نويسنده : عرفان ا

تصاویر) پیکر یکی از 175غواص عملیات کربلای 4

کد خبر: ۲۳۵۹۶۶
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
فرارو- صبح امروز در معراج شهدای تهران پیکر مطهر یکی از شهدای غواص عملیات کربلای 4 برای نشان دادن مظلومیت این شهیدان در معرض نمایش قرار گرفت.
 
در حاشیه نشست خبری سردار "سیدمحمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز در معراج شهدای تهران برگزار شد، پیکر مطهر یکی از شهدای غواص و خط شکن دست بسته نیز در محل نشست خبری در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت.
 
سردار باقرزاده در این زمینه گفت: نقطه ای که شهدای غواص پیدا شدند با خط مقدم 15 کیلومتر فاصله داشت. بی بی سی تلاش می‌کند موضوع غواصان را به بی تدبیری فرماندهان نسبت دهد.
 
گفتنی است 28 اردیبهشت پیکرهای مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد که از این تعداد 175 شهید غواص خط شکن در عملیات کربلای 4 با دستان بسته به شهادت رسیده بودند. عکس های محمدعلی مریزاد عکاس تسنیم از پیکر مطهر این شهید را در زیر می بینید.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 22:19 نويسنده : عرفان ا

یک جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اهمیت مصرف مایعات به میزان مورد نیاز بدن گفت: روزه‌داران باید آب کافی در فواصل افطار تا سحر بنوشند تا از بروز عوارض احتمالی بر کلیه‌ها پیشگیری شود.

دکتر سیمین وحیدی با بیان اینکه به هنگام روزه‌داری برای حفظ سلامت کلیه‌ها، مصرف مایعات باید به اندازه باشد، گفت: هم مقدار کم و هم مقدار زیاد آب به سلامت کلیه‌ها خدشه وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روزه‌داران باید آب کافی در فواصل افطار تا سحر بنوشند تا از ایجاد عوارض احتمالی بر کلیه‌ها پیشگیری شود، گفت: بهترین شاخص ارزیابی مصرف مایعات رنگ ادرار است که باید به رنگ روشن باشد.

وحیدی اضافه کرد: باید تغییرات فرم ادراری جدی گرفته شود و هر گونه علامت نظیر تکرر، سوزش، بی‌اختیاری و انسداد ادراری و تغییر رنگ آن بویژه رنگ خونی باید جدی گرفته شود و مراجعه به پزشک متخصص با بروز این علایم ضروری است.

این جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: وجود خون در ادرار یا علایم دیگر به طور معمول نشانه یک بیماری سیستم ادراری است که تشخیص آن با انجام آزمایشات به دستور پزشک قطعی می‌شود.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 22:15 نويسنده : عرفان ا

نوشابه کبدتان را چرب می کنندبر اساس نتایج یک مطالعه جدید در مرکز تحقیقات ژان مایر در آمریکا، مصرف روزانه حتی یک نوشیدنی شیرین از جمله نوشابه های گازدار و آب میوه های صنعتی خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را افزایش می‌‎دهد.

متخصصان معتقدند این نوشیدنی ها به دلیل محتوای بالای قند و کالری باید فقط به صورت گاهگاهی مصرف شوند و مصرف روزانه آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برای انجام این مطالعه محققان 2634 فرد میانسال را مورد بررسی قرار دادند. نتایج نشان داد که مصرف روزانه نوشیدنی‌های شیرین‌ خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بر اساس آمارهای اعلام شده حدود 25 درصد از تمام آمریکایی‌ها به بیماری کبد چرب مبتلا هستند؛ این بیماری با تجمع چربی در سلول‌های کبد مشخص می‌شود اما بسیاری از افراد هرگز علائم ابتلا به این بیماری را نشان نمی‌دهند.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 22:13 نويسنده : عرفان ا
 
۲ دختر آلمانی اوایل ماه جاری میلادی پس از ترک آلمان به مقصد ترکیه قصد دارند به گروه تروریستی داعش بپیوندند.

به گزارش مشرق، 2 دختر نوجوان آلمانی یکی «مروه اس.» 17 ساله  از اهالی هامبورگ و دیگری «اکه بی.» از «گیست‌‌هاخت» که 18 سال دارد، اوایل ماه ژوئن به همراه هم به سوی ترکیه حرکت کرده‌اند و قرار است آنجا به سوریه بروند و به گروه تروریستی داعش بپیوندند.

بنابر اطلاعاتی که شبکه خبری (ARD)  به دست آورده است، پس از اینکه این 2 دختر ناپدید شدند، پدر «اکه» هفته گذشته خودکشی کرد. این افراد از مدتها پیش سفر خود را برنامه ریزی کرده بودند و مدارکی در همین زمینه هم در اتاق‌های شخصی آنها پیدا شده است. آنها در آژانس هواپیمایی در هامبورگ بلیت پرواز خود را به مقصد استانبول رزرو کرده بودند و مروه برای این اقدام از وکالتنامه‌ای جعلی استفاده کرده بود.

خانواده‌ این افراد در پی ارتباط با مقامات ترکیه‌ای مطلع شدند که آنها چند روزی است که در  استانبول هستند اما محل اقامت کنونی آنها مشخص نیست.

مروه نوامبر گذشته هم به ترکیه رفته بود اما به دنبال پیگیری خانواده وی، پلیس او را دستگیر و به آلمان بازگرداند.

بنابر اطلاعات سرویس‌های اطلاعاتی آلمان، تاکنون بیش از 650 تن زن و مرد از آلمان به سوریه رفته‌اند و حدود 200 نفر از آنها هم به کشور بازگشته‌اند. شمار بالای افرادی که از اروپا به تکفیری‌ها می‌پیوندند و به دنبال آن عده‌ای که پس از همکاری با تروریست‌ها به اروپا باز می‌گردند، نگرانی‌ مقامات اروپاییی را به دنبال داشته است.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:59 نويسنده : عرفان ا

همه جزیره ها زیبان. به خاطر دور افتاده بودن و آرامشی که تو هر جزیره ای حکومت می کنه، سفر کردن به جزیره ها می تونه بهترین روزهارو برای هر شخصی بسازه. جزیره ایستر، هم مطمئنا یکی از اون جزیره هاست. ایستر که تو اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته و متعلق به کشور شیلی هستش، از عجیب‌ترین جزیره های دنیاست.

ایستر



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:55 نويسنده : عرفان ا
 

به گزارش مشرق، سناتور «ریک سنتروم» در سخنانی مدعی شد ایران کشوری قابل غیر قابل اعتماد است .
به گزارش وبگاه «راو استوری»، ریک سنتروم در مصاحبه‌ای گفت:« حداقل از 2 سال گذشته درباره توانایی‌های هسته‌ای ایران هشدار داده بودم. من به 2 رییس جمهور آمریکا گفته بودم که ایران باید در وضعیتی قرار می‌گرفت که تمام تجهیزات هسته‌ایشان نابود و از سطح این کشور برچیده شوند.اگر آن‌ها این کار را انجام نداند آنگاه آمریکا مسیر تحریم‌ها را آغاز کند و تا آنجا ادامه دهد که  مطمئن شود ایران هیچ سلاح هسته‌ای ندارد.»
این سناتور محافظه کار آمریکایی در ادامه با هشدار گفت:« ایرانیان به دلیل باورهای دینی خود افرادی غیر منطقی هستند. بی‌شک ایران روزی بمب هسته‌ای را به سوی اسرائیل یا آمریکا یا کشورهای دیگر نشانه خواهد گرفت.»
سنتروم در ادامه افزود که حکومت شیعه ایران فن‌آوری هسته‌ای‌ خود را با کشورهای سنی به اشتراک خواهد گذاشت.
او در این زمینه گفت:« یک ایران هسته‌ای منجر به هسته‌ای شدن عربستان سعودی و ترکیه شده و حتی خاورمیانه را هسته‌ای خواهد کرد و سپس این منطقه یکی از بی ثبات‌ترین مناطق جهان خواهد شد.صادقانه بگویم که این موضوع برای امنیت آمریکا و تمام جهان خوب نیست.»
گفتنی است، ریک سنتروم، سناتور سابق آمریکا چندی قبل نامزدی خود را برای انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.سنتروم از جمله محافظه کاران  جمهوری خواه آمریکایی است.


تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:54 نويسنده : عرفان ا
 
رویترز گزارش داد:
یک خبرگزاری انگلیسی جزئیات جدیدی از حمله سایبری رژیم صیهونیستی به به هتل میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ منتشر کرد.
خبرگزاری فارس: جزئیات جدید از حمله سایبری اسرائیل به هتل‌های میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری انگلیسی جزئیات تازه‌ای از حمله سایبری به سه هتل میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 منتشر کرد.

به نوشته رویترز، تحقیقات بیشتر درباره حمله سایبری به هتل‌های میزبان مذاکرات هسته‌ای ایران نشان می‌دهد که بدافزارهای مورد استفاده در این حمله از اعتبارنامه‌های دیجیتالی به سرقت رفته از شرکت «فاکس‌کان»، بزرگترین تولید کننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان، سوء استفاده کرده‌اند.

شرکت امنیتی «کاسپرسکی» روز دوشنبه اعلام کرد که تحقیقات نشان داده‌اند ویروس «دوگو» با استفاده از یک اعتبارنامه دیجیتالی از شرکت «فاکس‌کان» مسیر ترافیک رایانه‌ای را منحرف کرده است.

«فاکس‌کان» بزرگترین تولیدکنندهٔ قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان است که مشتریان بزرگی از جمله شرکت «اپل»، «بلک‌بری»، «گوگل»، «هواوی» و «مایکروسافت» دارد.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:53 نويسنده : عرفان ا

 

کارشناسان تغذیه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به روزه داران توصیه می کنند،نوشیدنی های سنتی مانند شربت آبلیمو، خاکشیر، تخم شربتی،کاسنی ،سکنجبین و بیدمشک می تواند به کاهش تشنگی و عطش در ماه مبارک رمضان کمک کند.

به گزارش افکارنیوز، کارشناس تحقیقات میکروبیولوژی مواد غذایی انستیتو تغذیه گفت:روزه داری در فصل گرما بدن را دچار کم آبی می کند،آب بدن مهمترین عاملی است که می تواند برای روزه داران باعث مشکلات زیادی شود و حتی جان فرد را به خطر اندازد.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:52 نويسنده : عرفان ا
جدیدترین راه های سریع برای ‫‏کوچک کردن‬ ‫‏شکم‬
موضوع: <-PostCategory-> سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:,
 
8:29

 

ورزش‬ نکردن، انجام فعالیت های نشسته و مصرف ‫کالری‬ بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود؛ در این صورت عضلات شکم، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود. به علاوه، تجمع چربی در منطقه شکم به خصوص در خانمها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:51 نويسنده : عرفان ا
موضوع: <-PostCategory-> سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:,
 
9:5

 

به گزارش پارسینه  اسوشیتد پرس مدعی شد یک مقام امنیتی عربستان خبر داد دو مامور فرودگاه جده که به جرم تجاوز به دو نوجوان ایرانی بازداشت شده بودند به چهار سال حبس و 1000 ضربه شلاق محکوم شدند.

 پیش از دادخواست اشد مجازات برای این دو مامور متجاوز اعلام شده بود.


تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:49 نويسنده : عرفان ا
اصفهان - سمیرم در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شهرستان سمیرم، در مسیر منتهی به یاسوج و در چند کیلومتری روستای آب ملخ

این آبشار که به آبشار «تخت سلیمان» نیز معروف است، از فراز کوهستان به طرف رودخانه ماربر سرازیر می‌شه و یکی از زیباترین و در عین حال خطرناکترین آبشارهای ایرانه . دره بکر رودخانه ماربر هم در نزدیکی روستای آب ملخه .
و اما افسانه‌ای که سر زبونه در مورده این آبشار، اینه که صدها سال پیش ریزش عظیمی در کوه رخ می ده و عبور آب رو مسدود می‌کنه، و بعد جریان آب تونسته در همون جای قبلی خود راهی تونل مانند به طول تقریبی هشتاد متر باز کنه و به جریان خودش ادامه بده .
اما زیبایی خاص این پدیده به خاطر وجود چشمه یا سرابی با آبدهی فراوانه که از دیواره‌های شمالی بالای سقف تونل خارج شده و به شکل آبشاری آبپاش مانند، هر دو دهانه تونل رو پوشانده .
آبشار ملخ با ترکیبات ویژه ای که داره نقش یک سمپاشی طبیعی رو برای مزارع و زمین‌های کشاورزی بازی می‌کن و می‌تونه تمام ملخ‌های مهاجم رو درجا نابود کنه!

پیشنهاد تغییرات پیشنهاد تغییرات
 


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:57 نويسنده : عرفان ا

 

چشم‌های این گربه با گربه‌های دیگر فرق دارد و حالت آن مانند موجودات فضایی است که در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده است. نام این گربه «ماتیلدا» است و طرفداران فراوانی را نیز پیدا کرده است.
 شریان نیوز:چشم‌های فضایی ماتیلدا باعث شده او به یکی از ستاره‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شود. این گربه دو ساله تاکنون 30 هزار طرفدار پیدا کرده است که طرفدارانش به او لقب «گربه فضایی» را داده‌اند. البته گفته می‌شود که چشم‌های او به دلیل نوعی بیماری است که به این حالت درآمده است.

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد
 
در صفحه اینستاگرامی این گربه نوشته شده است: «آیا کسی را می‌شناسید که چشم‌هایش مثل چشم‌های من باشد؟ من به دنبال هم نوع خود می‌گردم.» صاحب ماتیلدا می‌گوید که این گربه به بیماری نادر دررفتگی عدسی چشم (lens luxation) مبتلا است و همین بیماری باعث شده که چشمان او به این شکل درآیند. صاحب گربه برای او یک وب‌سایت را طراحی کرده که پیرامون بیماری و زندگی او مطلب می‌نویسد. در آنجا آمده که ماتیلدا اخیرا کور شده است.

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:53 نويسنده : عرفان ا

پایگاه خبری «ارم» یمن روز دوشنبه از برخی فتواهای عجیب گروه تروریستی داعش برای ماه مبارک رمضان خبر داد و نوشت: بر اساس فتوای جدید این گروه تروریستی، هر کس که داعشی نباشد، روزه اش باطل است.

به گزارش ایرنا، این پایگاه خبری نوشت: حرام بودن خارج شدن دختران از منازل و بستن اجباری مغازه ها در دهه آخر ماه رمضان از جمله این فتواهایی است که گروه تروریستی داعش برای مناطق تحت اشغال خود اجرای آن را اجباری اعلام کرده است.

طبق فتواهای جدید این گروه، خروج زنان قبل از افطار ممنوع است و بعد از نماز مغرب هم باید با همراهی یک مرد از نزدیکان خود از خانه خارج شوند. گروه تروریستی داعش اعلام کرده که هرکس نماز نخواند، روزه اش باطل است و هرکس در عراق و شام از این گروه 'بدش' بیاید، روزه اش باطل است و روزه نگیرد، بهتر است چرا که فقط گرسنگی و تشنگی را تحمل کرده است.

سلسله فتواهای این گروه در نهایت به مرگ ختم می شود و احتمالا افرادی که به هر دلیل روزه نگیرند نیز سربریده خواهند شد.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:51 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - امنیت اسراییل تامین نخواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:49 نويسنده : عرفان ا

زردآلوبسطام

باید یک بلیط به مقصد بسطام بگیرید تا یکی از زیباترین برج های کشور را در شهر بسطام ببینید .برجی به نام کاشانه که در مرکز شهر بسطام و جنوب شرقی مسجد جامع این شهر قرار دارد و شما را به معماری بناهای قرن هفتم و هشتم هجری می برد.

بسطام شهری تاریخی با آب و هوایی لطیف و معتدل که بیشتر گردشگران، آن را با باغ های زردآلو می شناسند. اما بسطام جاذبه های دیگری دارد که شاید معروف ترین و دیدنی ترین آنها همین برج کاشانه باشد.


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:48 نويسنده : عرفان ا

 

 

namaz

۱ – دو رکعت نماز با مسواک معادل هفتاد رکعت نماز بدون مسواک است .
۲- دو رکعت نماز با بوی خوش معادل هفتاد رکعت نماز بدون عطر است .
۳- دو رکعت نماز با عمامه معادل چهار رکعت نماز بدون عمامه است.
۴- دو رکعت نماز جمات دو نفره هر رکعت آن صد و پنجاه برابر نماز فُرادا است .
۵- دو رکعت نماز جماعت چهار نفره هر رکعت آن هزار و دویست برابر نماز فُرادا است .
۶- دو رکعت نماز جماعت بیش از ده نفر ثواب هر رکعت آن را فقط خداوند می داند .
۷- دو رکعت نماز عالِم معادل هفتاد سال عبادت عابد است .
۸- دو رکعت نماز پشت سر یک عالِم برابر هزار رکعت است .
۹- دو رکعت نماز مسلمان متأهل معادل هفتاد رکعت مجرد است .
۱۰- دو رکعت نماز در ماه رمضان معادل هفتصد هزار رکعت در غیر رمضان است .
۱۱- دو رکعت نماز در حرم امیر المومنین علی (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است
.
۱۲- دو رکعت نماز در حرم امام حسین (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است .



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:47 نويسنده : عرفان ا

 

روزنامه رسمی دولت روسیه در مقاله ای با بیان اینکه امید برای دستیابی به توافق جامع هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ تا ضرب الاجل ۹ تیر ماه افزایش یافته است، اعلام کرد: درباره ساز و کار لغو تحریم ها علیه ایران، توافق کلی به دست آمده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه 'راسیسکایا گازتا' ارگان دولت روسیه روز یکشنبه در مقاله خود نوشت: مذاکرات 6 میانجی بین المللی و ایران برای تنظیم متن توافق جامع و حل مسایل مربوط به پرونده هسته ای ادامه دارد و سرگئی ریابکوف مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه به نمایندگی از این کشور در مذاکرات شرکت دارد.

در این گزارش آمده است: بر اساس ارزیابی ریابکوف، مذاکرات در سطح مدیران سیاسی وزارت خارجه ایران و گروه 1+5 بیش از میزان پیش بینی شده، با موفقیت برگزار شد.

این روزنامه روسی نوشت: 'طرف های مذاکره کننده در مورد قطعنامه آینده شورای امنیت سازمان ملل در باره لغو تحریم های ایران به پیشرفت هایی دست یافتند. در این رابطه امید برای کسب توافق جامع تا روز سی ام ماه ژوئن (9 تیر ماه) میان ایران و 1+5 افزایش یافته است.'

روزنامه روسی خاطرنشان کرد: در وهله اول در مورد ساز و کار لغو تحریم های ایران توافق کلی به دست آمده است و این محدودیت ها با توجه به ارزیابی آژانس بین المللی انرژی اتمی برطرف می شود و بدون مجوز شورای امنیت دوباره اعمال نخواهد شد.

این روزنامه روسی در ادامه مقاله خود نوشت: علاوه بر آن، ایران متعهد می شود از توانمندی خود برای غنی سازی اورانیوم بکاهد و طرح های غنی سازی در این کشور تحت کنترل بین المللی در می آید.

در این مقاله با استناد به اظهارات ریابکوف به نزدیک شدن ایران و روسیه به توافقی در مورد شاخص های انتقال مواد هسته ای اضافی ایران به روسیه اشاره و خاطرنشان شد: طرف روسی برای بررسی گزینه های مختلف در مورد انتقال مواد هسته ای ایران آمادگی دارد.

راسیسکایا گازتا در پایان مقاله خود با اشاره به اهمیت کسب توافق جامع نوشت: متن توافق جامع هسته ای باید تا سی ام ژوئن مورد موافقت قرار گیرد و کسب این توافق، مسیر برای لغو تحریم های بین المللی در مورد ایران را در ازای تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران هموار می کند.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:44 نويسنده : عرفان ا
19903806887388049805.jpg

 



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:48 نويسنده : عرفان ا
گزارش «نشنال اینترست» از شطرنج تهران و واشنگتن
ایران خود را برای حرکت نهایی و مات کردن آمریکا آماده می‌کند

یک نشریه آمریکایی نوشت: اعلام مواضع ایران به طور آشکار و عمومی از سوی رهبری این کشور منعکس کننده راهبردهای هوشمندانه به هدف ضربه زدن به اساس سیاست‌های آمریکا است و در واقع ایران خود را آماده مات کردن رقیب می‌کند.

خبرگزاری فارس: ایران خود را برای حرکت نهایی و مات کردن آمریکا آماده می‌کند
    •  
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو ماهنامه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی پیرامون «آینده مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه  1+5» نوشت: می‌توان بازی شطرنج‌ گونه ایران  را در مذاکرات هسته‌ای مشاهده کرد، بازی منطقی که گفته می‌شود از ایران نشات گرفته است. ایران با کسب موفقیت در مذاکرات با گروه« 1+5» حال در تلاش برای جلوگیری از بازرسی ماموران آژانس بین‌المللی هسته‌ای از تاسیسات نظامی‌اش است.



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:40 نويسنده : عرفان ا
 

رویترز به نقل از خبرگزاری ایتارتاس روسیه نوشت: مذاکرات هسته ای بین ایران و شش قدرت جهانی عملا به بن بست خورده و ممکن است ضرب الاجل تعیین شده برای مذاکرات هسته ای مجددا به تعویق بیافتد.
 
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، امریکا اعلام کرده است که متعهد به ادامه گفتگوها تا سی ام ژوئن است.
 
با این حال یک مقام دیگر گفته است: در شرایطی که مذاکرات در مورد مسائل فنی همچنان ادامه دارد، ممکن است گفتگوها تمدید شود.
 
به گفته ی یک منبع، آخرین دور مذاکرات هسته ای که امروز جمعه برگزار شده، به هیچ پیشرفتی دست نیافته است.
 
این منبع افزود: پروسه مذاکرات عملا با بن بست مواجه شده و ریسک اینکه ضرب الاجل مجددا به تعویق بیافتد، وجود دارد.



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:39 نويسنده : عرفان ا
 

ZOHOOR-313



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:38 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.