آنان که در روزهای عملیات‌های تروریستی داعش در پاریس، مقابل سفارت فرانسه در تهران نمایش‌های سوگواری برای «قدبلندهای چشم آبی» برگزار کردند، آیا خبر دارند امسال نیز به رسم چندین سال گذشته، پاریس میزبان تجمع تروریست‌های گروهک رجوی است؟ و آیا خبر دارند همین تروریست‌هایی که آنها «مجاهدین» خطاب‌شان می‌کنند؛ 17 هزار ایرانی از جمله رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ما را به شهادت رسانده‌اند؟! دنیا بی‌شرم شده است.

 



تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ا 1:16 نويسنده : عرفان ا

 

آنان که در روزهای عملیات‌های تروریستی داعش در پاریس، مقابل سفارت فرانسه در تهران نمایش‌های سوگواری برای «قدبلندهای چشم آبی» برگزار کردند، آیا خبر دارند امسال نیز به رسم چندین سال گذشته، پاریس میزبان تجمع تروریست‌های گروهک رجوی است؟ و آیا خبر دارند همین تروریست‌هایی که آنها «مجاهدین» خطاب‌شان می‌کنند؛ 17 هزار ایرانی از جمله رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ما را به شهادت رسانده‌اند؟! دنیا بی‌شرم شده است.

 



تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ا 1:16 نويسنده : عرفان ا

 

هفته پیش تروریست ها و زامبی های سفاک در پاریس به رهبری سازمان منافقین  نشستی برای براندازی(!) جمهوری اسلامی آن هم ظرف یکسال(!) برگزار کردند.به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شمسیان در کانال تلگرامی اش نوشت؛هفته پیش تروریست ها و زامبی های سفاک در پاریس به رهبری سازمان منافقین  نشستی برای براندازی(!) جمهوری اسلامی آن هم ظرف یکسال(!) برگزار کردند.

 

هنوز یک هفته از آن سیرک نگذشته،یک عملیات تروریستی،هشتاد  شهروند فرانسوی را بکام مرگ فرستاده و جمع بسیار بیشتری را روانه بیمارستان کرده است.اوضاع آنقدر ناجور شده که تلویزیون ملی فرانسه از مردم خواست برای در امان ماندن، در خانه هایشان بمانند!

 *حالا سی و هفت سال است که آنها در حال براندازی نظام اسلامی ما هستند!

 *حالا سی و هفت سال است که قرار است هفته دیگر،ماه دیگر،سال دیگر، نظام سرنگون شود!!

 *حالا مردم ما ،در یک تعطیلی سه روزه عید فطر،بی هیچ دغدغه ای از شمال به جنوب و از جنوب به شمال می روند و هیچکس نگران منفجر شدن یک ترقه هم نیست.

 *حالا در فرانسه،شبها با کابوس صبح می شود

 *حالا فینال جام ملت های اروپا هم با سرکوب و وحشیگری پلیس همراه و توام می شود

 *حالا حتی شام جشن روز ملی فرانسه ،به شب مرگ تبدیل می شود.

و...

 سالهاست سردمداران غربی و نوکران آنها،آرزوی سرنگونی نظام اسلامی ما را به گور برده اند و وحشت و نا امنی ،همسایه و هم خواب هر شبشان شده است!

 هنیئا لهم!!!

 



تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ا 1:15 نويسنده : عرفان ا

 

 

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌‌الله العظمی سبحانی در نوشتاری که از سوی دفتر این مرجع تقلید در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تاکید کرده است: سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است.

سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است و باید مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مراتب نفرت، انزجار خود را از عاملان این جنایت به گوش جهانیان برسانند. لشکر جهل و ظلالت، در چنین روزی، با بیل و کلنگ نصب و عداوت به حرم شریف ائمه چهارگانه و دیگر وابستگان خاندان رسالت در بقیع یورش برده و آنها را با خاک یکسان کردند.



تاريخ : پنج شنبه 24 تير 1395 ا 23:25 نويسنده : عرفان ا

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: امروزه نعمت امنیت را مدیون رشادت ها و جوان مردی های مرزبانان و همه ی افرادی که در مرز خدمت می کنند هستیم که با در پیش گرفتن راه شهدای دفاع مقدس توانسته اند امنیت را در مرزها به وجود آورند.
 
وی افزود: گروهک های تروریستی بارها در مرزهای جنوب شرق کشور دست به عملیات های غیر انسانی زده اند تا بلکه بتوانند ذره ای اختلاف در میان شیعه و سنی در استان بیاندارند اما هر یک از این اقدامات وحدت و انسجام را در منطقه بیشتر کرده است.
 
امام جمعه هیرمند بیان داشت: همه ی گروهک های تروریستی به دست آمریکا و اسرائیل مسلح می شوند و هدف آنان نیز از این عملیات ها بر هم زدن نظم عمومی جامعه است.
 
وی ابراز داشت: مسلما این آخرین اقدام آنان نیز نخواهد بود و باز هم گروهک های از خدا بی خبری به وجود خواهند آمد که این چنین اقداماتی را انجام بدهند اما مرزبانان فهیم جمهوری اسلامی ایران با عملیات های منحصر به فردی که انجام می دهند همواره از نفوذ انان به نقاط شهرهی همجوار مرز جلوگیری خواهند کرد.


تاريخ : پنج شنبه 24 تير 1395 ا 23:25 نويسنده : عرفان ا

 

سخنگوی ناجا با اشاره به تصاویر منتشر شده از ورود پیکر سه سرباز شهید در درگیری با گروهک‌های تروریستی در جکیگور از کج سلیقگی‌صورت گرفته در انتقال پیکر این افراد عذرخواهی کرد.
 
اتاق خبر 24

سردار سعید منتظرالمهدی درباره کج سلیقگی صورت گرفت در انتقال پیکر سه سرباز مرزبانی که  در رگیری با اشرار به شهادت رسیده بودند، گفت: شهدا گرانسنگ ترین سرمایه های معنوی جامعه دینی و ایمانی ما هستند ولاجرم کنش و رفتار ما در برابر پیکر مطهر آنان باید از هر حیث بی نظیر باشد.

وی با بیان اینکه  باید اذعان کنیم که متاسفانه گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر شهدای عزیزمان کج سلیقگی هایی صورت می‌گیرد، گفت: به خاطر این کج سلیقگی‌ها از خانواده معظم شهدا پوزش می‌طلبم.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه همه ما درقبال شهدا مسئولیم و باید پاسخگوباشیم، گفت: از دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز انتظار می‌رود نسبت به شهدای کشورشان بیش ازپیش مسولیت پذیر و یاری‌گر ما باشند.

بر اساس تصاویر پخش شده از صدا و سیما، پیکر  این سه شهید ب وسیله سبدهای انتقال بار، از محوطه باند فرودگاه خارج شده است.

 

عذرخواهی ناجا بابت این عکس


تاريخ : دو شنبه 21 تير 1395 ا 22:53 نويسنده : عرفان ا
سفارش امام باقر علیه السلام؛
قبل از خواب این دعا را بخوانید
در حديث صحيح از حضرت امام محمد باقر عليه السلام منقول است كه هرگاه كسى دست را در زير سر گذاشته بخوابد بگويد...
 
دعا کردن قبل از خواب این دعا را بخوانید
 
 

 
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، در حديث صحيح از حضرت امام محمد باقر عليه السلام منقول است كه هرگاه كسى دست را در زير سر گذاشته بخوابد بگويد:بِسْمِ اللّهِ اَلّلهُمَّ اِنّى اَسْلَمْتُ نَفْسى اِليْكَ وَ
 


وَجَّهْتُ وَجْهى اِلَيْك وَفَوَّضْتُ اَمْرى اِلَيْكَ وَاَلْجَاْتُ ظَهْرى اِلَيْكَ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَيْكَ
 


رَهْبَةً مِنْكَ وَرَغْبَةً اَِليْكَ لامَلْجَاءَ وَلا مَنْجا مِنْكَ اِلَيْكَ امَنْتُ بِكِتابِكَ الَّذى اَنْرَلْتَ وَبِرَ
 


سُولكَ الَّذى اَرْسَلْتَ وبعد از آن تسبيح حضرت فاطمه عليهماالسلام بخواند.
 

*در حديث صحيح ديگر فرمود كه ترك نكند در وقت خواب اين دعا را اُعيذُ
 

نَفْسى وَ دُرّيَتى وَ اَهْل بَيْتى وَمالى بِكَلِماتِ اللّهِ التّاماتِ مِنْ كُلِّ  شَيْطانٍ وَهامَةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنِ لامَةٍكه باين دعا تعويذ ميفرمود حضرت رسول
 

صلّى اللّه عيله وآله وسلّم امام حسن و امام حسين صلوات اللّه عليهما را.
 

*در حديث صحيح از حضرت صادق عليه السلام منقول است كه سوره قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ وسوره قُلْ يا اَيُّهَا الْكافِروُنَ را پيش از خواب بخوان كه
 

قُلْ يا اَيُّهَا الْكافِروُنَ بيزارى از شرك وَقُلْ هُوَّاللّهُ اَحَدٌ نسبت پروردگار است .
 

*در حديث صحيح ديگر فرمود كه هر كه بعد از خوابيدن در رختخواب سه مرتبه بگويد: اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى عَلافَقَهَرَ اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى بَطَنَ فَخَبَرَ
 

وَالْحَمْدُلِلّهِ الَّذى مَلَكَ فَقَدَرَ وَالْحَمْدُللّهِ الَّذى يُحْيِى الْمَوْتى وَيُميتُ اْلاَحْياء وَهُوَ عَلى كُلِّ شىِءِ قَدير از گناهان بيرون ميآيد، مانند روزى كه از مادر
 

متولدشده بود.
 

*



تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ا 1:5 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - «کلاه صورتی» به «نهال» دختر شهید رسید...

«نهال قاضی خانی» همان دختر شیرین زبانی است که درخواست بامزه او از رهبرانقلاب سوژه رسانه ها شد. این موضوع بهانه ای شد تا نهال و برادرانش مهمان ما شوند تا از پدر شهیدشان بیشتر بدانیم.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 تير 1395 ا 23:59 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - «کلاه صورتی» به «نهال» دختر شهید رسید...

«نهال قاضی خانی» همان دختر شیرین زبانی است که درخواست بامزه او از رهبرانقلاب سوژه رسانه ها شد. این موضوع بهانه ای شد تا نهال و برادرانش مهمان ما شوند تا از پدر شهیدشان بیشتر بدانیم.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 تير 1395 ا 23:59 نويسنده : عرفان ا

 

وزارت کشور عربستان از بازداشت ۱۹ نفر در پی حملات انتحاری دوشنبه شب در این کشور، از جمله انفجاری در نزدیکی مسجدالنبی در مدینه منوره خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت کشور عربستان روز پنجشنبه گفت، عاملان حمله انتحاری در مدینه منوره، قطیف و شرق جده در نزدیکی کنسولگری آمریکا را شناسایی کردند.
 
به گفته وی، 12 تن از بازداشت شدگان، پاکستانی هستند.
 
طبق اعلام مقامات عربستان، عامل حمله انتحاری در نزدیکی کنسولگری آمریکا در جده، پاکستانی است و دستگیر شده است.


تاريخ : جمعه 18 تير 1395 ا 23:58 نويسنده : عرفان ا

 

کریمی قدوسی از وعده سید حسن نصرالله برای پیگیری وضعیت سردار احمد متوسلیان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پیغام داده که حاضر است در قضیه دیپلمات‌های ربوده‌ شده ایرانی با حزب‌الله معامله کند از وعده سید حسن نصرالله برای پیگیری وضعیت سردار احمد متوسلیان خبر داد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 ا 22:23 نويسنده : عرفان ا

 

به گزارش شریان نیوز،کاربران شبکه های اجتماعی در طرح این ادعا به حدیثی منسوب پیامبر به پیامبر استناد می کنند که در آن از "نابودی هر کس که بخواهد به مدینه واهالی این شهر آسیب برساند" سخن گفته شده است.
در همین راستا، دکتر احمد عمر هاشم، از علمای مصر و رئیس سابق دانشگاه الازهر، با تأکید بر همین ادعا گفت که در احادیث پیامبر آمده است: "هر کس که به دنبال آزار رساندن به اهالی مدینه باشد، خداوند او را مثل تکه ای سرب یا نمکی که در آب حل می شود، ذوب می کند ".
احمد عمر هاشم با استناد به این حدیث مدعی شد این فرقه گمراه (داعش) که زمین را به فساد کشیده، خون مردم بی گناه را ریخته و حتی به حرم رسول خدا تعرض کرده است، به زودی نابود خواهد شد.
وی افزود این حدیث دو تفسیر دارد یکی اینکه آنها در روز قیامت، در آتش جهنم ذوب می شوند همانطور که نمک در آب حل می شود، یا سرانجام بدی درانتظارشان خواهد بود؛ زیرا حرمت خانه و شهر بهترین مخلوقات و محبوب ترین بندۀ خدا را شکسته اند. تفسیر دوم این است که این فرقه در همین دنیا به سزای کارهای خود می رسند.
شایان ذکر است به گفته سخنگوی وزارت کشور عربستان، در انفجار انتحاری روز دوشنبه در نزدیکی مسجد النبی، 4 نفر از مأموران امنیتی سعودی کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

 احمد عمر هاشم، یکی از علمای مصر و رئیس سابق دانشگاه الازهر

منبع: العالم



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 ا 22:23 نويسنده : عرفان ا
خبرگزاری میزان- مردم‌ مسلمان‌ و خداجوی تهران‌ در پايان‌ ماه‌ مبارك‌ رمضان‌ صبح‌ امروز نماز عيد سعيد فطر را در مصلای بزرگ‌ تهران‌ و به‌ امامت‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی اقامه‌ كردند.
 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ملت موحد، مؤمن و متحد ایران، امروز به شکرانه‌ی روزه‌داری و عبادات و خودسازی رمضانی، در سراسر سرزمین سرافراز ایران، سجده‌ی شکر به جا آورد و در پرشکوه‌ترین نماز عید سعید فطر، از پروردگار کریم خویش، استمرار رستگاری ملی و سعادت دنیا و آخرت طلب کرد. در نگین این شکوه تاریخی، مردم پایتخت، نماز عید را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (رحمه‌الله) تهران اقامه کردند. 

اقتدا رئیس جدید

 



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 16:15 نويسنده : عرفان ا

 

مصرف بعضی از میوه‌ها برای افراد مبتلا به دیابت مضر است و افراد دیابتی باید بدانند که چه میوه‌هایی را مصرف کنند.خیرگزاری ایسنا: محققان دریافتند میوه‌هایی با شاخص گلیسمی پایین برای افراد مبتلا به دیابت مناسب‌تر است.
به گزارش ساینس، مصرف بعضی از میوه‌ها برای افراد مبتلا به دیابت مضر است و افراد دیابتی باید بدانند که چه میوه‌هایی را مصرف کنند.
میوه‌هایی مثل توت فرنگی، سیب، کیوی و پرتقال، شاخص قند خون پایینی دارند و می‌توانند سطح قندخون افراد مبتلا به دیابت را کنترل کنند.
بر اساس یافته‌های موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش(NIDDK) ، میوه یکی از غذاهای سالم برای افراد مبتلا به دیابت و مصرف آن در رژیم غذایی بسیار مهم است.



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 1:55 نويسنده : عرفان ا

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 1:48 نويسنده : عرفان ا

 

115 دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندندبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد امروز 12 فروند قایق دزدان دریایی در حوالی تنگه باب المندب قصد ربودن یک فروند نفتکش ایرانی را داشتند که پس از مواجهه با حضور ناوشکن شهید دریابان نقدی متواری شدند.

بر اساس این گزارش، دزدان دریایی با همان استعداد و به فاصله 3 ساعت، بار دیگر به سمت نفتکش ایرانی هجوم آوردند که باز هم ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش آنها را ناکام گذاشت.

ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان پس از دفع حمله دو مرحله ای دزدان دریایی به نفتکش ایرانی، این شناور را تا رسیدن به مسیر و منطقه امن اسکورت کرد.

گفتنی است این ناوگروه اواسط خرداد ماه سالجاری به منظور برقراری تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی، اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه و نیز اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و بین المللی به مأموریت اعزام شد.



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 1:47 نويسنده : عرفان ا

 



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 1:46 نويسنده : عرفان ا

 

اگر آمریکا تجاوز کند پایش را از مچ قطع می کنیم/ سامانه موشکی S300 به عربستان ربطی نداردامیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات رژیم سعودی و امریکا علیه ایران اظهار داشت: تهدید سعودی علیه ایران را باب نکنید؛ چرا که خود امریکا هم جرات تهدید نظامی علیه ایران را ندارد. 

 وی افزود: اگر پای امریکا که از همه قلدرتر است بخواهد در ایران باز شود ؛ از مچ قطع خواهد شد. 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا تصریح کرد: بقیه کشورهایی که در این زمینه رجز خوانی می کنند بی پایه و اساس است. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: استقرار سامانه موشکی S300 برای تکمیل سامانه های پدافندی است و ارتباطی به عربستان ندارد. 


تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 ا 1:46 نويسنده : عرفان ا

 

شناسه خبر: 1117259 سرویس: سیاسی
 ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
رهبر انقلاب سرلشکر باقری

سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی در ریاست ستاد کل نیروهای مسلح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشگر فیروزآبادی در ستاد کل نیروهای مسلح شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری لحظاتی پیش حکم انتصاب سرلشکر باقری را منتشر کرد.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری

با توجه به انتقال سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیّد حسن فیروزآبادی به جایگاه مشاورت عالی فرماندهی کلّ نیروهای مسلح، و نظر به خدمات شایسته و تجارب ارزنده جناب‌عالی در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ویژه در مسئولیت‌های ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، شما را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

با تمسک و امید به عنایات الهی، ارتقای توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح و بسیج مردمی و امکان پاسخگویی به‌موقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهدیدات متوجّه به نظام جمهوری اسلامی ایران با عمل انقلابی مورد انتظار است.

از تلاشهای مخلصانه و مدبّرانه سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی از ابتدا تاکنون در این مسئولیت مهم قدردانی و تشکر می‌کنم.

دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای



تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ا 20:35 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده ایپیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده ای
جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.
مسئولان در قبال این حوادث باید همه ی پیگیری های لازم را انجام دهند.



تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ا 20:34 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - حقوق بشر آمریکایی 5

 



تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ا 20:34 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - هواسمون به دور برمون هم باشه «یاعلی علیه السلام»

 هرکی بچه اش این جمله را از پدر کارمندش نشیده، اعلام کنه.ما که زیاد از وعده ها به بچه هامون دادیم که تا سربرج صبر کنید.

 



تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ا 20:33 نويسنده : عرفان ا

آخرین عکس سربازان قربانی تصادف در پادگان



تاريخ : پنج شنبه 3 تير 1395 ا 20:18 نويسنده : عرفان ا

 

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه در زاهدان از دستگیری دو نفر از عوامل گروهک تروریستی خبر داد و پیرامون آن توضیحاتی داد.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه از دستگیری دو نفر از عوامل گروهک تروریستی خبر دادبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان از دستگیری دو نفر از عوامل گروهک تروریستی خبر داد و گفت: این افراد به ابعاد گسترده ای از جنایات خود و نقش حمایتی عربستان و آمریکا در پیشبرد اهداف این گروهک اعتراف کرده اند.


تاريخ : پنج شنبه 3 تير 1395 ا 20:16 نويسنده : عرفان ا

افسران - میلاد با سعادت کریم سبز پوش آل فاطمه (س) مبارک باد



تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1395 ا 19:37 نويسنده : عرفان ا

 

تشنه بودی، آب رو دیدی و نخوردی بگو یا ابالفضل!... دوستانِ روزه دار التماس دعا... خداوند معاویهٔ زمان را لعنت کند!



تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1395 ا 19:35 نويسنده : عرفان ا

 

وزیر اطلاعات گفت: تروریست‌ها ۵۰ هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده کرده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1395 ا 19:33 نويسنده : عرفان ا

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه به‌زودی بنیان‌های رژیم آل‌خلیفه فرو خواهد ریخت، اعلام کرد: اقدام نابخردانه آل‌خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم موجب شکل‌گیری قیامی ویرانگر علیه رژیم وابسته و حاکم بر این کشور خواهد شد.

هشدار سپاه به رژیم آل خلیفه

به گزارش افکارنیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، این اقدام را موجب شعله‌ورتر شدن مشعل انقلاب اسلامی بحرین و شتاب در فروپاشی رژیم دست‌نشانده این کشور دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام غیرانسانی و مغایر با حقوق شهروندی رژیم سفاک و نژادپرست آل خلیفه در سلب تابعیت ذاتی رهبر شیعیان بحرین، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم که در مغایرت با اصول و ارزش‌های دین مبین اسلام و هنجارهای شناخته شده بین المللی و در تضاد با عزت و کرامت مردم جهان عرب و ملت بحرین صورت پذیرفت محصول راهبرد و سیاست‌های اسلام ستیزانه نظام سلطه و صهیونیسم و توطئه آل سعود به شمار می‌رود.



تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1395 ا 19:31 نويسنده : عرفان ا

 

ساعات نزدیک به افطار چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان بود که نوتیفیکیشن‌‌های موبایل ایرانیان، «هشدار بی‌سابقه سردار سلیمانی به آل خلیفه در پی لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر برجسته شیعیان بحرین» را نشان دادند و یک پیام چند پاراگرافی به سرعت بازنشر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  شاید در ابتدا بسیاری تصور کردند که این پیام هم مثل ده‌ها پیام مجعول دیگر منتسب به حاج قاسم است اما وقتی رسانه‌های رسمی، اینستاگرام سپاه، کانال تلگرامی سردار سلیمانی و نهایتا صداوسیما این پیام را منتشر کردند، دیگر تقریبا برای همه مسجل شد که متن، اصیل است و جعلی نیست.

از آنجا که این خبر نسبت به آنچه برای زمان صفحه‌بندی روزنامه‌ها مناسب است، دیر منتشر شد، تیتر یک زیادی نگرفت اما مشخصا ۸ روزنامه که برخی از آنها تیتر یک خود را به آن اختصاص دادند، در صفحه اول خود به انتشار این پیام پرداختند.

روزنامه «جوان» - نزدیک به سپاه - عکس یک خود را به حاج قاسم اختصاص داد و تیتر زد: «نابودی آل خلیفه کمترین پیامد اهانت به شیخ عیسی قاسم است». این روزنامه، بدون هیچ تحلیلی فقط به انتشار پیام بسنده کرد.



تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1395 ا 19:30 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.