به گزارش مشرق، برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین(علیه السلام) پرچمی وجود ندارد در حالی که تمامی گنبدهای ائمه اطهار(علیهم السلام) پرچم دارند؟ 

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

پرچم نمادی به نشانه خون‌خواهی و طلب تقاص است و تقاص خون امام علی(علیه السلام) توسط فرزندش امام حسن(علیه السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد؛ در حالی که سایر امامان معصوم(علیهم السلام) در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص قاتلان هستند. 
گنبد حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نورانی اش به دست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند.



تاريخ : جمعه 29 آبان 1394 ا 20:59 نويسنده : عرفان ا

برای دوری از گناه باید آنچه را که خداوند بر ما واجب فرموده بدون چون و چرا اطاعت کنیم؛ همان گونه که وقتی خداوند به حضرت ابراهیم(ع) فرمان داد سر از بدن جوان رشید خود جدا کند، تبعیت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 آبان 1394 ا 20:55 نويسنده : عرفان ا

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چینی ها برای کاهش تصادفات سرعت گیر ماشین ها را به طورسه بعدی طراحی کردند تا با این کارشان بتواند جلوی سرعت آنها و درنهایت از تصادف پیشگیری کنند. اما در کشور ما سرعت گیرها با برآمدگی هایی که دارند منجر به انحراف خودرو و درنهایت بروز تصادف و حوادث دلخراشی می شوند. 

تفاوت چینیها باایران برای کم کردن سزعت ماشینها+عکس


تاريخ : جمعه 29 آبان 1394 ا 20:54 نويسنده : عرفان ا



تاريخ : جمعه 29 آبان 1394 ا 20:52 نويسنده : عرفان ا


برنارد باژوله،‌ رئیس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه، در کنفرانس امنیتی دانشگاه جرج واشنگتن (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵)، که دو هفته قبل از حادثه ۱۳ نوامبر پاریس برگزار شد، گفت:
«خاورمیانه هیچ‌وقت از وضع کنونی به وضع سابق بازنخواهد گشت. سوریه و عراق هیچ‌گاه وضعیت و فرهنگ ماقبل کنونی را نمی‌توانند اعاده کنند. سوریه هم‌اکنون تقسیم شده. رژیم سوریه فقط بخش کوچکی از سوریه را اداره می‌کند. شاید کمتر از یک سومی کشوری که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. شمال در کنترل کردها است. و «ما» بخش مرکزی را داریم تحت کنترل داعش. وضع عراق هم همین‌طور است.»
بخش مرکزی سوریه که برنارد باژوله اعلام کرده تحت کنترل آنهاست، منطقه ای از سوریه است که هم اکنون تحت تسلط داعش به شمار می رود.
این اظهار نظر رییس سرویس فرانسه حاشیه ساز شده است



تاريخ : جمعه 29 آبان 1394 ا 20:51 نويسنده : عرفان ا



درباره‌ی تکمیل نقشه دشمن در تغییر رفتار جمهوری اسلامی


⭕️ سال هاست که شیطان بزرگ از براندازی جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است. آنها انواع جنگ های رو در رو را آزموده اند. «در دوره ی ده ساله ی اول(پیروزی انقلاب)، با توطئه ی براندازی سخت - جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی - شروع کردند؛ اما نتوانستند کاری بکنند ... در دوره ی بعد، براندازی نرم را دنبال کردند - تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی - که آن هم به جایی نرسید.29/3/85» اما امروز نقاب بر چهره کشیده اند. حرف هایشان را تغییر داده اند و «میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم» تنها به دنبال این هستیم که ایران رفتارش تغییر کند.

⏪ اما ملت ایران به خوبی می داند که «تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی ... تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید21/12/93» و این تغییر به این معناست که «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین کننده ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه ی قدرت جهانی باشد. 20/7/94»
برنامه کنونی آمریکا، تغییر رفتار ایران است. جریان غرب گرای داخلی هم در این پازل بازی می کند و این روزها فعالیت خود را در رسانه ها و تریبون های مختلف در نزد افکار عمومی افزایش داده است. به نظر می رسد این برنامه سه ضلع دارد؛ اضلاعی که هر کدام یکی از پایه های حیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 ا 18:48 نويسنده : عرفان ا
بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»


تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 ا 18:47 نويسنده : عرفان ا

 هفته گذشته تحول مهمی در مراودات نظامی میان ارتش کشورمان با کشورهای دیگر رخ داد و امیر خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفری به کشور چین، ضمن دیدار با فرماندهان نظامی این کشور از صنایع هواپیماسازی چین و همچنین یکی از یگان های نیروی هوایی ارتش این کشور بازدید کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 ا 18:30 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه شامگاه شنبه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته نیروی هوایی این کشور با 151 سورتی پرواز جنگی، 323 موضع گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است. 
ژنرال علی میحوب، از مقامات ارتش سوریه گفت در چند عملیات نظامی نیروی هوایی، ارتش 7 پست فرماندهی تروریست ها در منطقه حمص و همچنین تعداد بسیاری از نیروهای تروریستی در اطراف حمص و حلب به هلاکت رسیدند و 20 خودروی زرهی نیز در استان‌های ادلب و در منطقه جنوب غربی حلب منهدم شد.
 ارتش سوریه در روزهای گذشته مناطقی را در استان‌های حلب و لاذقیه آزاد و حمله تروریست ها را نیز در استان دیرالزور دفع کرد. 


تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 ا 18:29 نويسنده : عرفان ا

 

روزنامه صدی نوشت؛
تنها راه سران عرب برای ممانعت از واگذاری اس-300 به ایران
«قرارداد روسیه با ایران برای واگذاری اس-300 به معنی وداع با قدرت سلاح هوایی کشورهای عرب حاشیه خلیج {فارس} است.»
به این مطلب امتیاز دهید
2 0

 به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، به نقل از روزنامه «صدی»؛ «ظافر العجمی» آکادمیک کویتی، واگذاری سامانه موشکی اس-300 به ایران از سوی روسیه را ضربه سنگینی به قدرت دفاعی هوایی و هجومی کشورهای عربی عنوان کرد.

 

 

بر پایه این گزارش؛ العجمی طی پیامی در توییتر قرارداد روسیه با ایران برای واگذاری اس-300 را به معنی وداع با قدرت هوایی کشورهای عرب حاشیه خلیج {فارس} توصیف کرد.

 

 

العجمی در ادامه افزود: «تنها راه برای به هم زدن قرارداد روسیه و ایران این است که کشورهای عربی قراردادهای کلانی با روس ها منعقد کنند.»

 

 

لازم به ذکر است که سخنگوی هیئت روسی شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی هوایی امارات به خبرگزاری تاس گفته است که اوایل سال آینده میلادی قرارداد جدیدی برای فروش سیستم دفاع ضد موشکی اس-۳۰۰ به ایران امضا می شود.

 

 

وی روز گذشته گفت که مذاکره با طرف ایرانی در مورد جزئیات قرارداد ادامه دارد و این مذاکرات دست کم تا اوایل سال میلادی ۲۰۱۶ (حدود دو ماه دیگر) طول خواهد کشید.

 



تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ا 23:1 نويسنده : عرفان ا
یک مرد ۶۶ ساله‌ هندی ۳۹ همسر، ۹۴ فرزند و ۳۳ نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز،  تمام اعضای این خانواده‌ ۱۶۷ نفره در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می‌کنند. ساختمانی که ۱۰۰ اتاق داشته و در روستای کوهستانی در ایالت میزورام هند واقع شده است. گقتنی است این منطقه با برمه و بنگلادش مرز مشترک دارد. 

این مرد هندی 39 همسر دارد!

زیونا چانا می‌گوید: «من در یک سال ۱۰ بار ازدواج کردم.» همسران این مرد ۶۶ ساله از یک خوابگاه در مجاورت اتاق خصوصی زیونا به طور اشتراکی استفاده می‌کنند.

افراد محلی می‌‎گویند که او تمایل دارد همیشه هفت یا هشت زنش در کنارش باشند. پسران و همسرهایشان و تمامی فرزندانشان هم در اتاق‌های اختصاصی خود در همان ساختمان زندگی می‌کنند، اما آشپزخانه‌‎ آن‌ها مشترک است.
 
همسران این مرد به نوبت آشپزی می‌کنند. دختران او نیز همیشه مشغول نظافت خانه و شستن ظرف‌ها هستند. مردان خانواده نیز کارهای خارج خانه نظیر کشاورزی و دامداری را انجام می‌دهند. میزان مصرف مواد غذایی این خانواده نیز درخور توجه است؛ مصرف روزانه 90 کیلوگرم برنج و حدود 59 کیلوگرم سیب زمینی به طور قطع یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها است. البته آن‌ها به منابع خودشان دل بسته‌اند و هرز گاهی نیز دیگران به آن‌ها کمک می‌کنند.

این مرد هندی 39 همسر دارد!


تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ا 22:58 نويسنده : عرفان ا

 

تنها حد و مرز طراحی هسته‌ای و برد 2هزار کیلومتری موشک‌ها را رعایت می‌کنیم
  
تسنیم: سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه دلیل نفوذ ایران، "حضور نظامی زمینی" است، اظهار داشت: ایران اسلامی با هیچ یک از کشورهای همسایه خود اختلاف سرزمینی و منافع ملی ندارد و با تمام این کشورها نیز روابط دیپلماتیک آن برقرار است.وی با بیان وزیر "دفاع آمریکا زیاده‌گویی و خارج از اندازه خود حرف زده و منویات درونی خود را آشکار ساخته است" افزود: آمریکا و هم‌پیمانان کاخ سفید میل به مسلمان‌کشی دارند و تروریست‌های تکفیری و مسلمان‌کش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و شمال آفریقا ظاهراً میل آنها را ارضا نکرده است لذا می‌خواهند کشورهای مسلمان را به جان هم بیندازند.رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمنان اصلی ایران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه‌انگیزی آنها است.عضو شورای عالی امنیت ملی کشور با اشاره به سیاست‌های خردمندانه و وحدت‌بخش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست ما درباره کشورهای همسایه و مسلمان، وحدت اسلامی، حفظ منافع مسلمین، استقلال و حاکمیت ملی همه آنها است.سرلشکر فیروزآبادی با تقبییح اظهارات اخیر اشتون کارتر گفت: ما اطمینان داریم سخنان وزیر دفاع آمریکا از روی اطلاعات غلط و عدم‌درک صحیح از مسایل منطقه است و راه به جایی نخواهد برد. 


تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ا 22:49 نويسنده : عرفان ا
انتخاب همسر اوباما برای سفر به قطر انتخابی هوشمندانه از سوی کاخ سفید بود.
 
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده امریکا به دلیل شکست های سنگینی که در جنگ های افغانستان و عراق متحمل شد و هزینه هایی که بابت این جنگ ها همچنان پرداخت می کند تصمیم گرفت تا به صورت نیابتی در منطقه خاورمیانه مشغول به جنگ شود.
جنگ نیابتی آمریکا به بانوی اول کاخ سفید رسید/ واقعیت سفر


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ا 22:46 نويسنده : عرفان ا
 
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت کشور عربستان امروز از اجرای حکم اعدام 3 ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر خبر داد. منابع سعودی اعلام کردند حکم اعدام این افراد در شهر الدمام در منطقه شرقیه  اجرا شده است.
وزارت کشور عربستان سعودی بدون ذکر جزئیات اتهام این افراد و نوع مواد قاچاق شده بوسیله آنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد " نبی بخش جوس" ، " محمد اکرم بلوح" ، و اومید بولید" با ملیت ایرانی به دلیل قاچاق مواد مخدر از طریق دریا بازداشت و به اعدام تعزیری محکوم شدند. این حکم در دادگاه تجدیدنظر و دادگاه عالی تایید و دستور شاه برای اجرای آن صادر شد.
طرح ادعای قاچاق مواد مخدر بوسیله اتباع ایرانی در شرایطی مطرح شد که بسیاری از شاهزاده ها و افراد خاندان حاکم در جابجایی محلی و بین المللی مواد مخدر دست دارند. چهارم آبان امسال نیز " عبدالمحسن بن ولید بن عبدالمحسن بن عبدالعزیز آل سعود" یکی از شاهزاده های عربستان با دو تن مواد مخدر در فرودگاه بیروت دستگیر شد.
 


تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ا 22:41 نويسنده : عرفان ا
 

ارتش یمن

در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی یمن به استان «جازان» در جنوب عربستان تعداد زیادی از نظامیان سعودی کشته و مجروح شدند.



تاريخ : جمعه 15 آبان 1394 ا 17:23 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟



تاريخ : جمعه 15 آبان 1394 ا 17:23 نويسنده : عرفان ا
اسنادی مبنی بر پرداخت پاداش از طرف ساواک به راننده ماشین امام خمینی منتشر شده است.

به گزارش افکارخبر، اسنادی از ساواک منتشر شده است که نشان می دهد هنگام دستگیری امام خمینی توسط ساواک از آنجایی که مأمور این سازمان از خودرو شخصی خود برای حمل ایشان استفاده کرده و بخاطر حمل افراد بیش از ظرفیت و خسارت وارده مقرر شد تا مبلغی را به عنوان پاداش و جبران خسارت به راننده خودرو  اهدا کنند.

 
پاداش ساواک به راننده امام+ سند
 
 


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 21:34 نويسنده : عرفان ا

 

آمریکا همچنان دشمن شماره یک انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش گروه سیاسی میزان، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان گفته است: 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن باعث بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌گردد.
این بیانیه می‌افزاید: رمزگشایی از وقایع سه‌گانه 13 آبان یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1342 کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 نشان می‌دهد که ملت ایران همواره با برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و استکبارستیزی حاضر است تمامی هستی خود را در راه دفاع از اسلام عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاهانه، فداکارانه و خالصانه به میدان نبرد با جبهه دشمن آورد.


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 21:24 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی الحلبی" مبلّغ سلفی اردنی در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به سوال یکی از شاگردان خود درباره مساله قتل یهودیان، مدعی شد که کشتن نظامی مسلح صهیونیست در حالت عادی و خارج از جنگ و درگیری جایز نیست.
 
در سوال مطرح شده چنین آمده بود که «برخی می‌گویند قتل یهودیان در فلسطین جایز است؟»؛ و الحلبی در پاسخ گفت: «وقتی کسی به تو برق و آب می‌دهد، به تو پول می‌دهد و نزد او کار می‌کنی، آیا مالش را می‌گیری و نیرنگ می‌زنی، حتی اگر یهودی باشد»؟!
 
به نوشته رأی الیوم، حلبی سپس با اشاره به فتوای "بن باز" مفتی سابق وهابیان سعودی، افزود: در روزهای اشغال مصر از سوی انگلیس "شیخ بن باز" نامه ای برای شیخ احمد شاکر فرستاد، زیرا شیخ احمد شاکر به قتل انگلیسی‌ها فتوا داده بود، اما شیخ بن باز به وی گفت: کشتن آنان جایز نیست و بر اساس پیمان‌ها و توافق‌نامه‌ها، حقوق و جان آنان باید حفظ شود. بنابر این اظهار نظر احساسی با نظرات علمی تفاوت دارد.


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 21:23 نويسنده : عرفان ا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «یمنی پرس» در گزارشی نوشت: رژیم آل سعود به سه علت می خواهد شبکه تروریستی القاعده را بر استان عدن در جنوب یمن مسلط کند. بنابر این گزارش، پس از آنکه برای ریاض روشن شد حدود هفت ماه و نیم بمباران یمن، هیچ هدف سیاسی را محقق نکرده و حتی بر خسارات انسانی و اقتصادی عربستان افزوده است، تصمیم گرفت بار دیگر به سوی سیاست «جنگ نیابتی» باز گردد تا از خسارات بکاهد و شاید به پیروزیهایی دست یابد.


تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 21:22 نويسنده : عرفان ا

برخی با بزک‌کردن چهره آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند/ پیشرفت و قدرت ملت موجب روی آوردن دشمنان به مذاکرات هسته‌ای شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به امریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون، در تاریخ معاصرِ کشور بوجود آمده افزودند: امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.



تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 21:21 نويسنده : عرفان ا
 



تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 ا 5:57 نويسنده : عرفان ا



تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 ا 5:57 نويسنده : عرفان ا
 



تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 ا 5:56 نويسنده : عرفان ا
 
 

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مهر ماه سال جاری اژدر پیشرفته "والفجر" توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی و تست اولیه شد. این اژدر یکی دیگر از موشک‌های زیر سطحی جمهوری اسلامی ایران است که توانایی انهدام  کشتی‌های سنگین را دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 ا 5:54 نويسنده : عرفان ا
 

 افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو



  حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 ا 23:20 نويسنده : عرفان ا

 

منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد خبر دادند.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 ا 23:19 نويسنده : عرفان ا
 

 

ابریشمچی و منافقین در آتش سوختند+عکس

به گزارش افکارخبر،همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.ابریشمچی عامل اصلی جنایت عملیات مهندسی این فرقه تروریستی بود که ۶ نفر را با شکنجه به طرز فجیعی به شهادت رساند.گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.طبق اعلام منابع آگاه این موشک‎ها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 ا 23:17 نويسنده : عرفان ا
 
 

داعش داعش مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه را بر عهده گرفت  گروه تکفیری-تروریستی داعش مسؤلیت ساقط کردن هواپیمای مسافربری روسیه را بر عهده گرفته است. به گزارش جام نیوز، خبرگزاری المیادین اعلام کرد که گروه تکفیری-صهیونیستی داعش مسؤلیت ساقط کردن هواپیمای مسافربری روسیه را بر عهده گرفته است.تا کنون این خبر توسط سایر خبرگزاری ها و یا خبرگزاری های وابسته به روسیه تأیید نشده است.رسانه های وابسته به گروه داعش مسئولیت ساقط کردن هواپیمای روسی را بر عهده گرفته اند.

 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 ا 23:14 نويسنده : عرفان ا

محمدرضا نظامی روان‌شناس خانواده در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مهمانی‌های دوران نامزدی یکی از بهترین راه‌ها برای سنجیدن رفتار شریک آینده زندگی بوده و باید دقت لازم را در برخوردهایش داشته باشید.
 
وی در خصوص مسائلی که باید در یک مهمانی که به همراه وی هستید بررسی شود افزود: همسر آینده‌تان تا چه اندازه در یک مهمانی به شما توجه دارد، تا چه حد رفتارش مناسب شرایط و شأن شماست، با چه کسانی و تا چه حد گرم و صمیمی است، آداب معاشرت وی تا چه حد بوده و چقدر در کنار او احساس لذت دارید که مجموع این رفتارها نشان دهنده‌ی میزان روابط اجتماعی نامزدتان است.
 
این روان‌شناس ادامه داد: اگر رفتاری از وی در مهمانی باعث رنجش شما شود، در روزهای بعدی و زمانی که از حوصله و آرامش کافی برخوردارید در این باره با او صحبت و دلیل رفتارش را جویا شوید.
 
نظامی در پایان خاطرنشان کرد: هرگز به دلیل یک سوءتفاهم روابط خود را با یکدیگر به تنش نیندازید، زیرا ممکن است که او از نگاهی که شما به این رفتار داشته بی‌خبر بوده و یا تنها یک اشتباه ساده در قضاوت شما باعث ایجاد این سوءتفاهم شده باشد.

 



تاريخ : دو شنبه 4 آبان 1394 ا 23:14 نويسنده : عرفان ا
 
 

قاتلان آسمان

در گزارش زیر با مشخصات و کاربرد بی‎رحم‎ترین بالگردهای جنگی آشنا خواهید شد.

 به گزارش شریان نیوز ،بالگرد در دنیای امروز از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایل جنگی به شمار می‌آید. این وسیله قدرت حرکت در سه محور را دارد. خلبانِ بالگرد باید از دو دست و دو پای خود برای خلبانی استفاده کند تا به نتیجه برسد. در این گزارش به بررسی تعدادی از  بی‌رحم‌ترین بالگردهای جنگی می‌پردازیم.
 
آپاچی (آمریکا)
 
ای‌اچ-۶۴ آپاچی محصول شرکت بوئینگ و یک بالگرد تهاجمی چهار پره و دو موتوره با ارابه فرود چرخ زیر دم و یک کابین برای دو خدمه‌ است.آپاچی بعنوان مدل ۷۷ توسط شرکت بالگردسازی هیوز و در قالب برنامه بالگردهای تهاجمی پیشرفته ارتش ایالات متحده آمریکا و جهت جایگزینی هلیکوپتر ای‌اچ-۱ کبرا طراحی شد. آپاچی که نخستین بار در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ به پرواز درآمد دارای یک حسگر نصب شده در دماغه بالگرد است که نقش جستجو برای یافتن اهداف و سیستم‌های دید در شب را ایفا می‌کند.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 آبان 1394 ا 23:11 نويسنده : عرفان ا
شنبه 4 آبان 1394برچسب:,
 
16:7

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی یمن گزارش داد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یک فروند کشتی جنگی دشمن را در سواحل المخا منهدم کرد.یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک کشتی جنگی متجاوزان سعودی را در مقابل سواحل یمن در المخا منهدم کرد.این منبع افزود یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی، یک فروند کشتی جنگی متجاوزان سعودی را در سواحل یمن در المخا با موشک هدف قرار داد که منجر به انهدام و غرق شدن آن در دریا شد.این منبع تاکید کرد این کشتی جنگ به گلوله باران شهرها و روستاهای ساحلی یمن می‌پرداخت.این منبع گفت با این عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی، قدرت و توانمندی کامل برای رویارویی با متجاوزان با وجود بهره مندی از پیشرفته ترین سلاح‌ها و جنگ افزارها را اثبات می‌کند.

پرتاب موشک ارتش یمن به پادگان نیروهای نظامی امارات



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 آبان 1394 ا 23:6 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.